PERSBERICHT - 2005-03-15

Lancering nieuw 'topmerk' 23 maart tijdens Evenement 2005 op Jaarbeurs Utrecht

'Conferentietoppers' gaan nauw samenwerken

Zes conferentiecentra uit het topsegment in ons land lanceren volgende week op de beurs Evenement 2005 in de Utrechtse Jaarbeurs een nieuw samenwerkingsverband. Hun nieuwe 'topmerk' gaat ervoor zorgen, dat 'zakelijke bijeenkomsten voortaan meer behelzen dan vergaderen alleen'.

Vergaderen, zakelijke bijeenkomsten, een training of congres.Voor een bedrijf is de uitkomst van die ene specifieke bijeenkomst vaak van doorslaggevend belang.

Aansprekende resultaten worden echter uitsluitend behaald in een omgeving waar de omstandigheden optimaal zijn. Het is dus uitermate belangrijk dat de locatie waar de bijeenkomst plaatsvindt zich optimaal kan inleven in de wensen van het bedrijf.

Op 23 maart om 14.00 uur, op stand C031 van de beurs Evenement 2005 in de Jaarbeurs in Utrecht, lanceren zes topconferentiecentra, Multifunctioneel Opleidings - en Congrescentrum Meerwold, Conference Resort De Sparrenhorst, Landgoed Duin & Kruidberg, Landgoed Avegoor, Conferentie en Opleidingscentrum De Ruwenberg en Dolce Kasteel Vaalsbroek, hun nieuwe topmerk dat ervoor zorgt dat zakelijke bijeenkomsten meer behelzen dan vergaderen alleen.

Niet alleen de bijeenkomst in de vergaderzaal, maar de totale samenhang van de geboden faciliteiten op het gebied van ontspanning, culinaire verrassingen, comfortabele kamers en zaken als rust, ruimte en de unieke ligging door heel Nederland maken het verschil.

Tel daarbij op de bijzondere ambiance en gastvrijheid waarbij niets teveel is, dan wordt het u duidelijk waar het nieuwe topmerk voor staat en hoe deze zes Conferentiecentra hun belofte "de maatstaf in kwaliteit" meer dan waar zullen maken.

De topconferentiecentra houden op 23 maart, vlak voor de officiële lancering, om 13.30 een speciaal persmoment. Aanmelding daarvoor via info@marketingmoments.com.