Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Carp introduceert Variabele Tekst op cover

Amsterdam, 30 maart 2005 Tijdschrift Carp introduceert Variabele Tekst op de cover. Dit is de unieke mogelijkheid om boodschappen die bedoeld zijn voor bepaalde abonneegroepen, alleen aan hen zichtbaar te maken. Hiermee kan bijvoorbeeld een bepaalde vacature die in het binnenwerk staat alleen onder ogen worden gebracht van een voorgeselecteerd deel van het abonneebestand. Alleen dat deel krijgt vanaf de cover een verwijzing naar de pagina waarop die vacature staat. De eerste variabele tekst is geplaatst door Randstad Nederland en is te zien op de cover van Carp die vandaag uitkomt.

Variabele Tekst op de cover past in het Carp-concept waarin de abonnee op basis van voorselectie op het persoonlijke profiel specifieke informatie kan ontvangen, zoals een vacature in een bepaald functiegebied. Dit concept, bekend onder de kreet Carp werkt! , is voor lezers maar ook voor de adverteerder interessant; de adverteerder kan zijn boodschap aan een voorgeselecteerde doelgroep brengen, hetgeen de effectiviteit vergroot.

Carp

Carp informeert hoogopgeleide professionals (hbo- of wo- afgestudeerd) tot en met 37 jaar over werk, loopbaan, lifestyle en persoonlijke ontwikkeling. Carp bestaat uit het tijdschrift (oplage 150.000), de nieuwsbrief (oplage 60.000), Carp.nl en de Wake-up Call (vacature e-mailservice).

Aromedia

Aromedia is uitgever van de merken TKMST, Sum en Carp. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda s, websites en cd-rom s. Tevens organiseert Aromedia elk jaar Studie Beurs en doet ze met de TKMST Monitor onderzoek onder ruim 31.000 scholieren en studenten. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van scholieren, studenten en professionals, in de leeftijd van 11 tot en met 37 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.

­­­­­­­#####



Ingezonden persbericht