Ingezonden persbericht


Persbericht

PIM introduceert MarketingKalender

De marketing vereniging Platform Innovatie in Marketing (www.pimonline.nl) introduceert de MarketingKalender. Dit is een online agenda waar alle marketing congressen, seminars, workshops, conferenties en thema sessies worden vermeld. Een uitermate handig en actueel 'naslagwerk' voor marketeers. Op de site van MarketingKalender (www.MarketingKalender.nl) staan de evenementen van tal van organisaties zoals Focus, Euroforum, IIR, Lectric, Telecommerce, MediaPlaza, NIMA, IPAN en PIM zelf. Frans Appels, verantwoordelijk PIM bestuurslid: "De MarketingKalender is een extra service naar onze leden en nieuwsbrief ontvangers. Dit initiatief past perfect bij onze doelstelling om marketingkennis te delen."

Www.MarketingKalender.nl biedt diverse zoekmogelijkheden zoals op marketing onderwerp, datum of organisator. Aan deze kalender site is ook een nieuwsbrief verbonden die elke maand verschijnt en de evenementen voor de komende periode vermeldt.

Het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) is een kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, vernieuwing en technologie. Het vergroot de commerciële slagvaardigheid van haar leden door hen handvatten te reiken voor het verbeteren van hun marketing- en verkoopprocessen. Het PIM heeft ruim 500 leden en meer dan 6.000 marketeers ontvangen de PIM Nieuwsbrief. PIM organiseert maandelijks themasessies over actuele marketingonderwerpen. Daarnaast organiseert ze jaarlijks de verkiezing van de "Marketeer of the Year", de Marketing Literatuurprijs en de Marketing Wetenschapsprijs.

Voor de redactie

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Frans Appels, bestuurslid PIM. Telefoon: 020-616 89 02 of 06-44 960 798.

Frans.appels@pimonline.nl