Vereniging van communicatie advies bureaus (VEA)

een vierdaagse communicatie training voor traffic & operations managers.

Er is vakkennis genoeg. Maar hoe zit het met de vaardigheden? Alert zijn. Weten waar het om draait. Dat heeft veel meer te maken met communicatie vaardigheden dan met vakkennis of ervaring. En de kwaliteit van de zakelijke contacten telt meer en meer naarmate de druk groter wordt. De kernvraag voor een traffic & operation manager is hoe effectief hij of zij communiceert. Is die manager in staat om te overtuigen, te onderhandelen, tegenstrijdige belangen te managen of eigen initiatieven te presenteren? Weet die manager de juiste toon te slaan naar zowel creatieven als account?
Traffic & operation managers mogen dan wel werken in de wereld van commerciële communicatie zijn, maar of ze óók specialisten zijn in intermenselijke communicatie? Een verdieping in kennis, inzichten en communicatieve vaardigheden draagt zeker bij aan de professionaliteit en alertheid. Dat geldt voor het bureau maar vooral ook voor de traffic & operation manager zelf. Immers, als die meer controle over zichzelf heeft in zakelijke gesprekken dan heeft hij minder last van stress. En dat vergroot de effectiviteit en draagt ook enorm bij aan het plezier in het werk.

Meer weten? Lees het vierdaagse programma.

Datum:

Najaar 2005

Docent: Maximiliaan Winkelhuis en Christine Lankwarden (MaximuM) Voor wie: 0perations, productie en trafficmanagers Kosten: EUR 1.700,-
Duur: vierdaagse-training