Consumentenbond komt op voor Wanadoo-klanten
20 april 2005
Internetgebruikers die problemen ondervinden met
internetserviceprovider Wanadoo kunnen terecht bij de Consumentenbond,
omdat die vandaag een actie start voor zijn leden die klachten hebben
over Wanadoo.
Bij de Consumentenbond komen al maanden klachten binnen over problemen
met vrijwel alle internetproviders. Vanaf januari zijn er tweehonderd
meldingen binnengekomen over internetprovider Wanadoo. De klachten
zijn divers: het niet nakomen van toezeggingen, slechte bereikbaarheid
van de klantenservice en onduidelijkheid over facturering zijn enkele
opvallende problemen.
De Consumentenbond is blij dat Wanadoo zich bereid heeft verklaard de
klachten van de Consumentenbondleden snel op te lossen. Deelnemers
betalen EUR3 als bijdrage in de kosten die de Consumentenbond maakt.
Via het Adviescentrum van de bond, telefoonnummer (070) 445 40 00, of
via www.consumentenbond.nl kunnen mensen zich aanmelden voor deze
actie die tot 20 juni duurt.
Voor meer informatie over deze actie kunnen journalisten contact
opnemen met Pauline van den Brandhof, woordvoerder Consumentenbond,
telefoon (070) 445 44 71, buiten kantooruren (06) 20 49 39 72.
Consumentenbond