KONINKLIJKE GROLSCH B.V.
Grolsch introduceert de Blikbeugel
Grolsch introduceert in de week voor Koninginnedag de Grolsch
Blikbeugel. Met deze innovatieve gadget maak je met één klik een
beugel van je blik. De Grolsch Blikbeugel combineert de gemakken van
een blikje met het drinkgenot van een fles.
'Bier uit blik wordt steeds populairder. De Grolsch Blikbeugel is
ontwikkeld vanuit het idee dat een blikje weliswaar compacter is en je
het makkelijker meeneemt, maar minder lekker drinkt dan een flesje.
Met de Grolsch Blikbeugel behoud je het gebruiksgemak van het blikje
en daar voegen we het drinkgenot van een fles aan toe, 'zegt Martijn
Brander, senior brandmanager bij Grolsch. Het opzetstuk klik je op het
blikje en het blikje drinkt nu als een beugelfles. De Blikbeugel kan
om de nek worden gehangen, waardoor je je handen vrij hebt voor andere
activiteiten. De Blikbeugel kan steeds weer opnieuw worden
gebruikt.
De introductie van de Blikbeugel sluit goed aan bij de huidige
conveniencetrend, waarbij gemak voorop staat. Met de
Blikbeugelcampagne speelt Grolsch in op de verhoogde behoefte aan
blikverpakkingen tijdens grote evenementen zoals Koninginnedag.
Vanaf de week voor Koninginnedag is de Grolsch Blikbeugel onder andere
verkrijgbaar in supermarkt en slijterij. De Grolsch Blikbeugel wordt
geleverd in een actieverpakking bestaande uit 11 blikjes Grolsch à 33
cl voor de consumentenadviesprijs van 8,49 euro.