Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Dunck Loyalty ontwikkelt FNV-voordeel

Nieuw loyaliteitsprogramma voor leden van de FNV

Vakcentrale FNV heeft specialist Dunck Loyalty (www.dunck.nl) gekozen als nieuwe partner op gebied van loyalty marketing. Dunck heeft een compleet nieuw loyaliteitsprogramma voor FNV ontwikkeld, gebaseerd op onderzoek onder de leden en gekoppeld aan de dienstverlening van de vakbonden. Het programma "FNV-voordeel" geeft meer dan 1 miljoen leden van de bij FNV aangesloten vakbonden aantrekkelijke kortingen bij passende partners.

FNV-voordeel
Het FNV lidmaatschap biedt naast de verscheidene diensten van de vakbonden nu ook exclusief voordeel. Zo kunnen leden bijvoorbeeld voordelig hun kennis uitbreiden door vakbladen van Reed Business Information, cursussen bij NTI en internet via Tiscali. Daarnaast profiteren leden ondermeer van substantiële korting op verzekeringen via Univé en op alle reizen van KRAS SterVakanties. In totaal is gekozen voor 10 vaste partners, een aantal dat in de mindset van het lid past en blijft. De partners zijn dusdanig samengesteld, dat het aanbod een goed evenwicht vormt tussen het professionele werkleven en de besteding van vrije tijd.

Eenvoudig en herkenbaar
FNV leden kunnen de voordelen eenvoudig verkrijgen met behulp van een nieuwe ledenpas en een speciaal voor het programma gelanceerde website www.fnv-voordeel.nl. Hebben leden vragen of opmerkingen, kunnen ze simpelweg bellen met 0900-FNV-voordeel. Het programma heeft een herkenbaar gezicht gekregen door ontwikkeling van een eigen huisstijl. Deze komt naar voren op de website, de ledenpas en in alle printcommunicatie rondom het programma.

Levendig en actueel
Loyaliteitsprogramma's dienen - naast een vaste basis - levendigheid en actualiteit te hebben. Wanneer deze elementen ontbreken, verdwijnt het programma naar de achtergrond. Bij FNV-voordeel wordt daarom gewerkt met passende kwartaal- en maandacties, die aansluiten bij het betreffende seizoen of een thema uit de actualiteit.

Uitvoering
Naast de ontwikkeling van het nieuwe loyaliteitsprogramma verzorgt Dunck ook de volledige uitvoering van FNV-voordeel. Het loyalty bedrijf beheert hiertoe de website, contracteert de partners en voert het programma management. Daarnaast geeft de eigen loyalty service desk opvolging aan alle vragen die via de website of het 0900-nummer binnenkomen.

Over Dunck Loyalty
Dunck (www.dunck.nl) is specialist in loyalty marketing en initiatiefnemer van marketing-platform Loyalty Facts (www.loyaltyfacts.com). Het bedrijf werkt als partner in loyalty aan het intensiveren van klantrelaties, het terugdringen van klantverloop en het genereren van meer omzet uit bestaande relaties. Dunck biedt loyalty-advies en is gespecialiseerd in de ontwikkeling en uitvoering van loyaliteitsprogramma's.

EINDE PERSBERICHT


---

---------------------------------------------

Noot voor redactie (