YPCA

Persbericht

Hilversum, 3 mei 2005

Uniek concept voor en door de automobilist

Mobiele dienstverlener YPCA (Your Personal Call Assistant) breidt de succesvolle dienstverlening van 'Eileen', de Persoonlijke Assistente voor onderweg, uit tot een multimediaal concept voor en door de automobilist. Het unieke concept wordt ondersteund door toonaangevende marktpartijen als Rabobank, KPN, ANP en Oranjewoud.

Eileen is een 'eigen' telefoniste die met name de mobiele beller persoonlijk kan ondersteunen bij de organisatie van zijn dagelijkse werk en leven. Het concept is uniek in Nederland en is specifiek afgestemd op de (auto)mobiele beller.

Eileen werd tot dusver exclusief via een werkgeversprogramma aangeboden, maar is vanaf nu 24 uur per dag en 7 dagen per week voor iedereen onderweg beschikbaar via het nummer 0909-9722/YPCA.

Automobilisten kunnen bij Eileen terecht voor hulp, tips en praktische informatie onderweg Ze kan een lunch plekje reserveren, iets voor je opzoeken op Internet, de belangrijke files doorgeven of 'gewoon' een telefoontje doorverbinden. En als Eileen de informatie niet direct paraat heeft, zoekt zij het gewoon uit voor de klant!

Ook kunnen automobilisten elkaar via het nummer 0909-9722 tippen over bijzondere gebeurtenissen onderweg, verkeerssituaties en lunch of diner plekjes. Uniek binnen het concept is ook de samenwerking met het ANP. De weggebruiker wordt de mogelijkheid geboden om via Eileen zelf een rol te gaan spelen als nieuwsspotter voor het ANP. De dienst wordt aangeboden voor 70 ct per minuut.

De telefonische assistente Eileen blijft de basis van het concept, maar daarnaast wordt de Eileen dienstverlening uitgebreid tot een multimediaal platform met een interactieve site (www.eileen.nl), SMS diensten, Het Nationale Automobilisten Onderzoek, een promotieteam langs de snelwegen en een uniek magazine voor onderweg.

'De files lossen wij met z'n allen niet op de komende jaren. Er wordt steeds meer tijd onderweg doorgebracht en de technische ontwikkelingen in en om de auto volgen elkaar in rap tempo op. De auto ontwikkelt zich dan ook steeds meer als de marktplaats van de toekomst. Eileen biedt hiervoor een uniek platform voor en door de automobilist', aldus drs Lars Schotanus directeur van YPCA.

YPCA (Your Personal Call Assistant) is een snel groeiend en innovatief bedrijf op het gebied van telefonische dienstverlening. YPCA biedt een uitgebreid pakket diensten en concepten specifiek afgestemd op de (auto)mobiele beller.

Noot voor de redactie (