FloraHolland


(Her)ontdek de anjer op FloraHolland

FLORAHOLLAND (11 mei 2005) - Na drie jaren promotie te hebben gevoerd in Rusland vanuit de promotiegroep hebben tros- en standaardanjers-telers besloten de promotiecampagne i.s.m. Bloemenbureau Holland voort te zetten. Voor de komende drie jaar is de bloemist in Nederland, Duitsland en Frankrijk vooral de doelgroep waarop de campagne zich richt. Ook op FloraHolland is tot en met vrijdag 20 mei een anjerpresentatie te zien.

De promotieactiviteiten voor dit jaar zijn vooral gericht op de Nederlandse bloemist met als thema: '(Her)ontdek de anjer!'. In alle activiteiten wordt de nadruk gelegd op een breed en kleurrijk assortiment en op inspirerende toepassingsmogelijkheden. Anjers zijn jaarrond verkrijgbaar. Import en teelt onder kunstlicht zorgen voor aanvoer in de winter als in ons land de zon zich maar mondjesmaat vertoont.

Comeback
Anno 2005 zit de anjer weer volop in de lift. De populariteit van de bloem gaat in golven. Vandaag de dag hebben veel jonge bloemisten en vormgevers de bloem (her)ontdekt. Hij duikt ineens ook opvallend vaak in het modebeeld op. Het feit dat er heel veel kleuren, variëteiten en formaten leverbaar zijn is de voornaamste verklaring achter de succesvolle comeback van de anjer.

In het kader van het project 'Anjer Anders Bekeken' zijn op de verschillende vestigingen van FloraHolland presentaties van start gegaan. Bij de klokken van de verschillende vestigingen zijn schitterende presentaties gemaakt en is foldermateriaal voor de kopers beschikbaar gesteld. De eerste reacties van de kopers zijn dat men het een goede zaak vindt dat er weer een promotiecampagnes voor anjers wordt gevoerd. De arrangementen zijn verfrissend en de productgroep kan iedere vorm van positieve energie goed gebruiken. Omdat alle consumenten de anjers zouden moeten (her) ontdekken!

Fotobijschrift: Op zowel FloraHolland vestiging Rijnsburg als vestiging Naaldwijk zijn verfrissende anjer-presentaties samengesteld.


---