Ingezonden persbericht

Parodie 'Euh Mokum?' nieuwe campagne Amsterdams organisatiebureau

AMSTERDAM, 20050511 -- Organisatiebureau Top Tours uit Amsterdam start vanaf deze maand met haar campagne "Euh Mokum?" als parodie op "I Amsterdam". De originele slogan, aangevoerd door het Amsterdams Toeristenbureau, laat volgens Top Tours veel te wensen over. Zij vindt dat de stad nog lang niet door alle Nederlanders en hoofdstadbewoners zelf is ontdekt en richt zich met name dan ook op de binnenlandse markt.


Top Tours biedt groepsarrangementen, bedrijfsuitjes en dagprogramma's waarbij Amsterdam vanaf een andere kant wordt belicht. Tijdens stadswandelingen en workshops worden deelnemers verrast door niet alledaagse verhalen, prachtige gebouwen en Oudhollandse belevingen. Zo is het mogelijk op een gezellige en ongedwongen manier kennis te maken met de geschiedenis en de gebruiken van de kapitaal. "Onze gidsen zijn vooral ook sociale mensen, geen stoffige types".

Ook is er onlangs een nieuwe website in het leven geroepen waarop een scala aan uitjes en arrangementen geboekt kunnen worden. Daarnaast is er een speciale weblog te vinden onder "Euh Mokum" met iedere week een opvallend weetje over Amsterdam, ervaringen en interessante links. Hiermee is www.toptours.nl een van de eerste evenementenbureaus in Nederland met een eigen weblog.

"We krijgen na het organiseren van een bedrijfsdag of vrijgezellenfeest vaak te horen dat mensen écht iets nieuws hebben ontdekt. Belangrijkste is natuurlijk dat iedereen samen een gezellig uitje heeft. Iets wat we echt nodig hebben in het huidige individuele klimaat" Aldus Wendy Erhardt, directeur Top Tours.




Ingezonden persbericht