Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -
'Het Andere Oranje' verder onder Telfort-vlag
Telfort richt zich via sponsoring op landelijke zichtbaarheid en regionale sympathie Volendam, 12 mei 2005 - Telfort is de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van 'Het Andere Oranje', FC Volendam, voor het seizoen 2005/2006. Het sponsorcontract is voor de duur van 1 jaar met de intentie tot verlenging. Telfort richt zich met deze sponsoring specifiek op Nederlandse sporters die landelijke zichtbaarheid genieten met een sterke regionale sympathie. In geval van promotie naar de Eredivisie is Telfort ook de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van FC Volendam. De sponsoring biedt Telfort een platform voor diverse communicatie activiteiten, zowel voor de zakelijke als consumenten markt.

Telfort sponsort niet alleen de club FC Volendam, maar ondersteunt ook de supporters en business club leden van FC Volendam. Telfort werkt hiervoor nauw samen met FC Volendam. De acties starten onder meer bij aanvang verkoop seizoenkaarten van FC Volendam begin juni. Supporters kunnen bijvoorbeeld ¤ 150,- op hun seizoenkaart terugverdienen via Telfort.

Henk Schoorl, vice-voorzitter van FC Volendam is blij met de nieuwe hoofdsponsor: 'Met Telfort sluit een prachtig bedrijf zich aan bij FC Volendam, die niet alleen de club maar ook de enthousiaste aanhang ondersteunt. Wij zijn als club trots Telfort aan ons te kunnen binden en we rekenen op een mooie samenwerking.'

De sponsoring van FC Volendam sluit sterk aan bij de schaatsers van Team Telfort, Nederlands Formule 3 talent Giedo van der Garde en Eredivisie club N.E.C. Al deze 'Telfort sporters' zijn nuchter, eigenzinnig, professioneel, recht door zee en vooral typisch Nederlands. Deze mentaliteit past bij de manier waarop Telfort als Nederlands bedrijf actief is.

Over Telfort
Telfort is een zelfstandige en winstgevende aanbieder van mobiele telecommunicatie voor particuliere en zakelijke klanten. Telfort biedt kwalitatief goede producten tegen zeer scherpe prijzen. Hiervoor beschikt Telfort over een netwerk van hoge kwaliteit en stelt zij de klantenservice centraal voor haar ruim 2.2 miljoen klanten. Telfort is een inventieve organisatie die snel op marktontwikkelingen inspeelt. Vanaf zomer 2005 is Telfort de eerste operator in Nederland met een landelijk dekkend mobiel breedbandnetwerk.

Naast het eigen merk heeft Telfort in korte tijd een nieuw marktsegment tot ontwikkeling gebracht: de wholesale-markt. Albert Heijn, EasyMobile, Debitel, Lebara, MEC Solutions, Peptalk, Tele 2, Transatel en Versatel kozen al voor Telfort om onder eigen naam mobiele diensten aan te bieden. Telfort verbreedt met deze partnerbenadering haar bereik in specifieke marktsegmenten.
- EINDE PERSBERICHT -

Noot voor de redactie (