Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

EPIPHANY BREIDT E6 CRM SUITE UIT VOOR

INTELLIGENTERE KLANTINTERACTIES

Schiphol-Rijk 12 mei 2005 Epiphany, leverancier van CRM-oplossingen voor consumentgerichte bedrijven, maakt bekend dat de nieuwste versie van Epiphany 6.5 CRM leverbaar is. De Epiphany 6.5 softwaresuite is een reeks van modulaire CRM-applicaties die grote consumentgerichte bedrijven - zoals telecommunicatiebedrijven, retail financiële dienstverlenende bedrijven en verzekeringsmaatschappijen - ondersteunt hun winstgevendheid te verbeteren door elke interactie met de klant van intelligentie te voorzien.

"We zijn opgetogen dat de Epiphany CRM-suite een oplossing is die vele van onze fundamentele businessuitdagingen aanpakt, zoals de integratie van disparate systemen. En Epiphany verbetert de efficiëntie van onze contactcenters , zegt Cyndie Beckwith, vice-president customer experience bij de California State Automobile Association. Epiphany ondersteunt ons bij het leveren van uitmuntende klantenservice en verbetert de voldoening bij onze klanten. We kijken uit naar de voortdurende innovaties van Epiphany.

Ondernemingen zijn voortdurend op zoek naar manieren om hun bestaande omgevingen en investeringen uit te breiden door doelgerichte CRM-oplossingen te integreren die meetbare en snelle ROI bewerkstelligen , zegt Phil Fernandez, President en COO bij Epiphany. Deze nieuwste uitbreidingen aan de Epiphany CRM-suite zijn ingegeven door klantinput en zijn ontworpen om hun winstgevendheid te vergroten en voor organische groei bij onze klanten te zorgen via intelligente klantinteracties.

De Epiphany 6.5 software-suite is een reeks van modulaire CRM-applicaties die naadloos drie productlijnen doet samenvloeien: Epiphany Marketing, Epiphany Advisor, en Epiphany Sales and Service. Elk van deze wordt voortbewogen door real-time informatie en intelligentie en geavanceerde analyse. Nieuwe features, functionaliteit en uitbreidingen in de geüpdate versie zijn:
* Een geüpdate Interaction Advisor Agent client die is ontworpen om de CSR-effectiviteit te verbeteren door het bieden van real-time analytische intelligentie op elke CSR-desktop.
* Gestroomlijnde campagnemanagementprocessen met nieuwe beveiligingsverbeteringen en integratie met third party MRM-oplossingen zoals Aprimo, SmartPath en andere.
* Nieuwe Epiphany Service-mogelijkheden voor e-mail response management waardoor de kosten lager zijn en de service beter is. Dit alles dankzij onder andere intelligente, geautomatiseerde responses op binnenkomende e-mail, responstijd-monitoring van e-mail wachtrijen, en nieuwe rapportagefeatures.
* Nieuwe geavanceerde portal-ondersteuning voor Epiphany Advisor, Sales and Service, waardoor bedrijfsbrede CRM-integratie eenvoudiger is. De release bevat een search-portlet voor IBM- of BEA-portals, een portal-client en inter-portlet communicatie, zodat de modernste trends in userinterface-integratie wordt ondersteund.
* Voortdurende verbeteringen in performance, schaalbaarheid en developertools voor Epiphany Sales and Service.
* Gestroomlijnde integratie met bestaande klantsystemen, met inbegrip van een Java Client, voor volledige aanpassing (customization) van desktopomgevingen, en een iFrame mogelijkheid voor integratie met Vantive desktops, en andere hostapplicaties.
* Uitgebreide platformondersteuning door de toevoeging van ondersteuning voor Red Hat Enterprise Linux 3.0, IBM AIX 5.3, Oracle 10g (inclusief 64-bit Linux), IBM DB2 8.2 (inclusief 64-bit Linux), Netegrity Siteminder 6.0, Cisco ICM 6.0, Genesys G7 CIM Platform, Lotus Domino 6.5.2, en TIBCO EMS 4.1.

Epiphany CRM softwareoplossingen worden gebruikt door mondiaal opererende consumentgerichte bedrijven, waaronder Autotrader.com, Bankinter, Bell Canada, California State Automobile Association (CSAA), CDS, CIGNA International, Citibank, ebookers, Expedia, HBOS plc, HSBC Mexico, ING DIRECT, Interpay, Interval International, KLM/Royal Dutch Airlines, Mazda, Merrill Lynch, MGM MIRAGE, Orange, Schwans, Swisscom, TELUS Mobility, Vodafone UK, en Wells Fargo.

Over Epiphany

Epiphany (Nasdaq: EPNY) is leverancier van marketing-, verkoop- en serviceoplossingen voor de grootste bedrijven, wereldwijd. Epiphany E.6 is een geïntegreerde softwaresuite die marketing-, verkoop- en servicefunctionaliteit combineert met real-time intelligentie. Epiphany E.6, stelt bedrijven in staat hun klanten beter te begrijpen en de beste actie te ondernemen voor een betere klanttevredenheid, verhoogde omzet en lagere kosten. Epiphany s oplossing is gebouwd op het meest geavanceerde, webgebaseerde CRM-platform dat in de industrie is te vinden, resulterend in snelle en eenvoudige implementaties. Daarbij zijn Epiphany-oplossingen ook naadloos te integreren in de bestaande infrastructuur. Het wereldwijde hoofdkantoor is gevestigd in San Mateo, Californië. Het Benelux kantoor is gevestigd in Schiphol Rijk, Amsterdam.