Grolsch NV

Grolsch Music Tour van start gegaan

Grolsch Music Tour van start gegaan
In het kader van de Grolsch Music Tour start Grolsch vandaag met een unieke actie waarmee gespaarde codes van de Grolsch verpakkingen kunnen worden omgezet in Grolsch Music Miles. Met deze Music Miles kan snel worden gespaard voor korting op unieke gadgets en extra toegangskaarten voor de beste muziekevenementen van Nederland. Bovendien maakt de deelnemer kans op unieke Special Treatments tijdens deze evenementen.

De Grolsch Music Tour is een reeks van top muziekevenementen die plaatsvinden in juni, juli en augustus 2005. Sensation White & Black, Lowlands en North Sea Jazz zijn enkele van de toonaangevende evenementen waaraan Grolsch haar naam heeft verbonden. Zowel met ID&T als met Mojo (de organisatoren van de muziekevenementen) heeft Grolsch een uniek partnership dat nu wordt vertaald in de Grolsch Music Tour.

Muziekevenementen staan voor samen met je vrienden genieten van goede muziek. Muziek die jou aanspreekt en waar je graag met anderen naar luistert en kijkt. En natuurlijk hoort daar topkwaliteit bier bij. Vandaar dat Grolsch nadrukkelijk aanwezig is bij deze evenementen. En Grolsch doet meer. Alle verpakkingen van Grolsch bier die worden uitgeleverd tussen half mei en eind augustus 2005, zijn voorzien van unieke actiecodes. Via een zelf aangemaakte account op de website www.grolschmusictour.nl, kan men deze actiecodes omzetten in Music Miles. Met deze miles kan worden gespaard voor unieke gadgets, extra toegangskaarten voor muziekevenementen en voor een Grolsch Special Treatment. De Grolsch Music Tour bestaat uit de volgende evenementen: Arrow Rock Festival, Njoy, RockinPark, Fields of Rock, Sensation White, Sensation Black, North Sea Jazz, Lowlands en Mystery Land.

De Grolsch Music Tour en in het bijzonder de spaaractie zullen kenbaar worden gemaakt op de televisie, de radio, in geprinte media en via internet.