ADO Den Haag

Den Haag, woensdag 25 mei 2005

T.a.v. de sportredactie

ADO Den Haag en Nissan verlengen sponsorcontract

ADO Den Haag en Nissan hebben dinsdag 24 mei jl. in de showroom van Nissan De Wit een hernieuwd sponsorcontract ondertekend, waardoor het Japanse automerk ook de komende twee jaar als subsponsor aan de residentieclub is verbonden.

Robert Langenbach (algemeen directeur NV ADO Den Haag) over de nieuwe overeenkomst: Met het oog op het nieuwe stadion is ADO Den Haag continu op zoek naar bedrijven die met de club willen meegroeien. In dit kader heeft Nissan De Wit door reeds tijdens ons verblijf in de Gouden Gids Divisie in te stappen ruimschoots bewezen tot deze categorie te behoren.

Inmiddels is Nissan reeds vier jaar als subsponsor verbonden aan ADO Den Haag. Deze nieuwe tweejarige overeenkomst tussen Nissan Nederland, Nissan De Wit en ADO Den Haag biedt ons de mogelijkheid om gezamenlijk te profiteren van de inmiddels gelegde basis.

William de Wit (directeur Nissan De Wit): In het jaar dat voor ADO in het teken staat van het honderdjarig bestaan, viert ook Nissan een bijzondere mijlpaal. Binnenkort zullen er namelijk tien miljoen Nissans in Europa rondrijden. Nissan associeert zich dan ook graag met een club die een soortgelijke ambitie uitstraalt. Er was de afgelopen jaren sprake van een goede samenwerking tussen ADO Den Haag en Nissan de Wit. Ook daarom zijn wij content dat het contract is verlengd.

Tijdens de persconferentie kregen directeur Robert Langenbach en hoofdtrainer Frans Adelaar de sleutels van hun nieuwe Nissan Murano uitgereikt.

Nissan De Wit, gevestigd aan de Slachthuislaan te Den Haag, is Europa s oudste Nissan-dealer.


Noot voor de redactie (