Ingezonden persbericht


PERSBERICHT
Werkgever krijgt optimale controle, hoge service en lage prijzen ASPIDER Mobile meest complete aanbieder voor het MKB

Driebruggen, 27 mei 2005. ASPIDER Mobile biedt het MKB een nieuw concept waarmee het zich onderscheidt van andere aanbieders. Werknemers met een SIM-kaart bellen én SMS'en tegen één voordelig tarief. ASPIDER maakt geen onderscheid tussen dal- en piektarieven en de bestemming in Nederland. Als klap op de vuurpijl bellen medewerkers negentig minuten per maand kosteloos met elkaar. Erg aantrekkelijk voor bedrijven waarin meerdere zakelijke mobiele telefoons in omloop zijn. SIM-only van ASPIDER Mobile biedt full service dienstverlening tegen een concurrerend tarief en met minimale verplichtingen.

Werkgevers hebben bij ASPIDER Mobile niet de nadelen van een abonnement. Dus geen lange contractperiode, hoge abonnementsgelden en lange opzegtermijnen. Ook bestaat er geen hinder van prepaid bellen: hoge tarieven en belbundels kopen. Rest slechts een maandelijkse vergoeding per SIM-kaart.

Belkosten reguleren
ASPIDER Mobile biedt bovendien de mogelijkheid om controle te houden over de belkosten. Ideaal voor werkgevers die toezicht willen houden op het telefoongebruik van hun medewerkers. Via de My ASPIDER-optie op de internetsite kunnen werkgevers actuele telefoonkosten inzien. Uniek is de mogelijkheid om een belplafond in te stellen, waarbij een SMS tijdig waarschuwt dat het ingestelde limiet in zicht is. Ook bestaat de optie om bellen in het buitenland en het bellen naar 0900 entertainment aan of uit te zetten. Doordat de telefoon bovendien gedeactiveerd kan worden, kan de werkgever direct handelen bij verlies of diefstal. Waar andere aanbieders nu met aanvullende diensten komen, biedt ASPIDER deze services al jaren. Goed doorontwikkelde functionaliteiten met kwaliteit waarop kan worden gebouwd.

Extra service
Uniek voor mobiele telefonie is de mogelijkheid om zelf online een keuze te maken uit een reeks 06-nummers. Praktisch voor werkgevers die bij de aanschaf van meerdere SIM-kaarten opeenvolgende nummers kan kiezen. Als een telefoon bezet of uitgeschakeld is of als er geen bereik is, biedt ASPIDER gebruikers prima service. Als er een voicemail bericht wordt ingesproken, wordt automatisch naar keuze een SMS-bericht of een telefonische oproep doorgegeven.

ASPIDER Communications
Onder het label ASPIDER Mobile maakt ASPIDER Communications mobiel telefoneren veel duidelijker en goedkoper. Via een MVNO-constructie (Mobile Virtual Network Operator) beschikt ASPIDER Mobile over een eigen mobiel netwerk. Naast het mobiele netwerk maakt ASPIDER Communications voor de vaste telefonie gebruik van het netwerk van BT. Met name het MKB kan profiteren van vaste en mobiele telefoondiensten, van internetservices én telecom/ICT-diensten.

Noot voor de redactie,