SPECSAVERS OPTICIENS
Sponsor deelt rode kaarten uit tijdens Amstel Cup Finale
Sponsor scheidsrechters deelt zeker rode kaarten uit tijdens Amstel
Cup Finale
Onderzoek TNS NIPO: bril moet met mode meegaan
Hilversum - Veel mensen vinden dat brillen mee moeten gaan met de mode
en het gros (93%) durft het ook tegen een vriend te zeggen dat hij toe
is aan een nieuwe bril. Zo blijkt uit TNS NIPO-onderzoek, uitgevoerd
in opdracht van Specsavers. Mannen zullen eerder dan vrouwen vertellen
dat hun vriend(in) een nieuw montuur nodig heeft. Vrouwen daarentegen
krijgen juist weer meer complimenten over hun bril dan mannen. Een
ruime meerderheid van de ondervraagden (66%) beschouwt een bril als
verlengstuk van iemands persoonlijkheid. Kortom, de bril is niet
alleen een hulpmiddel, maar ook een persoonlijk getint
mode-accessoire.
Specsavers wil mensen graag adviseren over het maken van de juiste
keuze als het gaat om de aanschaf van een bril. Vandaar dat de
opticienketen als sponsor van de scheidsrechters in het betaalde
voetbal de zogenoemde brillenscheidsrechters in het leven heeft
geroepen die dit jaar groene, gele en rode kaarten uitdelen aan
brildragers. De brillenscheidsrechters starten hun tour bij de
Rotterdamse Kuip tijdens de Amstel Cup Finale op 29 mei.
Ludieke actie
Volgens Reidar Bakker van Specsavers Opticiens is het doel van deze
ludieke actie mensen ervan bewust maken dat een bril niet alleen
praktisch, maar ook heel modieus kan zijn. 'Als de
brillenscheidsrechter iemand een groene, gele of rode kaart geeft,
komt degene in 'overtreding' er bijzonder goed mee weg. De kaart
levert de ontvanger namelijk een fikse korting of zelfs een nieuwe
bril op.'
Noot voor de redactie,