Time : 2:31:05 PM
Date : Friday, June 03, 2005
Sender Name: Vocalcom

Atos Origin implementeert Vocalcom Hermès Tools callcenterplatform voor Belgische helpdesk. Atos Origin, een vooraanstaande internationale IT-dienstverlener, kiest Vocalcom's Hermès Tools platform voor zijn helpdesk in Brussel. De Belgische afdeling van Atos Origin besliste om het Hermès platform aan te kopen voor het departement dat IT helpdesk services verleent. Een van de belangrijkste voorwaarden die Atos Origin stelde was de integratie met de al aanwezige Cisco Call Manager. Dankzij het open karakter van Hermès Tools, specifiek ontwikkeld voor naadloze integratie met bestaande applicaties en infrastructuur, voldeed de oplossing aan alle business en technische vereisten. Hermès Tools biedt eveneens de nodige geavanceerde en transparente rapporteringstools voor inzicht in klantaanvragen. Atos Origin waardeert ook de native CTI (Computer Telefonie Integratie) functionaliteiten die alle door het systeem verwerkte records bijhouden en inzicht bieden in cruciale helpdeskgegevens in verschillende grafische formaten.

Over Atos Origin
Atos Origin, een internationale IT-dienstverlener, stelt klanten in staat hun visie om te zetten in resultaten door de toepassing van consulting, systeemintegratie en managed operations. Atos Origin realiseert jaarlijks een omzet van ruim 5 miljard euro in meer dan veertig landen met een werknemersaantal van 46.000. Atos Origin is de wereldwijde informatietechnologiepartner voor de Olympische Spelen en heeft een internationaal klantenbestand van blue-chip bedrijven in alle marktsectoren. Atos Origin staat genoteerd op de Paris Eurolist Market en wordt verhandeld onder de namen Atos Origin, AtosEuronext, Atos Worldline en Atos Consulting.

Voor meer informatie kunt u de website van Atos Origin raadplegen: www.atosorigin.com

Over Vocalcom
Vocalcom is een leidinggevende ontwikkelaar en integrator van oplossingen voor contactcenters. De firma werd opgericht in 1995 met hoofdkantoor in Parijs en beschikt vandaag over eigen vestigingen en distributeurs wereldwijd. De contactcenteroplossingen van Vocalcom bieden efficiënte, betaalbare en winstgevende klantinteractie. Het unieke alles-in-één platform Hermès heeft wereldwijd tienduizenden users in de meest uiteenlopende industrieën. Hermès werd vijf keer op rij verkozen tot product van het jaar door verschillende vaktijdschriften en -organisaties. Meer informatie over Vocalcom op www.vocalcom.com.