Time : 2:31:05 PM
Date : Friday, June 03, 2005
Sender Name: Vocalcom
Atos Origin implementeert Vocalcom Hermès Tools callcenterplatform voor Belgische helpdesk.
Atos Origin, een vooraanstaande internationale IT-dienstverlener,
kiest Vocalcom's Hermès Tools platform voor zijn helpdesk in Brussel.
De Belgische afdeling van Atos Origin besliste om het Hermès platform
aan te kopen voor het departement dat IT helpdesk services verleent.
Een van de belangrijkste voorwaarden die Atos Origin stelde was de
integratie met de al aanwezige Cisco Call Manager. Dankzij het open
karakter van Hermès Tools, specifiek ontwikkeld voor naadloze
integratie met bestaande applicaties en infrastructuur, voldeed de
oplossing aan alle business en technische vereisten. Hermès Tools
biedt eveneens de nodige geavanceerde en transparente
rapporteringstools voor inzicht in klantaanvragen.
Atos Origin waardeert ook de native CTI (Computer Telefonie
Integratie) functionaliteiten die alle door het systeem verwerkte
records bijhouden en inzicht bieden in cruciale helpdeskgegevens in
verschillende grafische formaten.
Over Atos Origin
Atos Origin, een internationale IT-dienstverlener, stelt klanten in
staat hun visie om te zetten in resultaten door de toepassing van
consulting, systeemintegratie en managed operations. Atos Origin
realiseert jaarlijks een omzet van ruim 5 miljard euro in meer dan
veertig landen met een werknemersaantal van 46.000. Atos Origin is de
wereldwijde informatietechnologiepartner voor de Olympische Spelen en
heeft een internationaal klantenbestand van blue-chip bedrijven in
alle marktsectoren. Atos Origin staat genoteerd op de Paris Eurolist
Market en wordt verhandeld onder de namen Atos Origin, AtosEuronext,
Atos Worldline en Atos Consulting.
Voor meer informatie kunt u de website van Atos Origin raadplegen:
www.atosorigin.com
Over Vocalcom
Vocalcom is een leidinggevende ontwikkelaar en integrator van
oplossingen voor contactcenters. De firma werd opgericht in 1995 met
hoofdkantoor in Parijs en beschikt vandaag over eigen vestigingen en
distributeurs wereldwijd. De contactcenteroplossingen van Vocalcom
bieden efficiënte, betaalbare en winstgevende klantinteractie. Het
unieke alles-in-één platform Hermès heeft wereldwijd tienduizenden
users in de meest uiteenlopende industrieën. Hermès werd vijf keer op
rij verkozen tot product van het jaar door verschillende
vaktijdschriften en -organisaties. Meer informatie over Vocalcom op
www.vocalcom.com.