Ingezonden persbericht


Persbericht

Labora Service Management stelt projectspecialist John Wessels aan

~ Nieuwe senior projectleider brengt brede projectervaring naar hoogwaardige service managementdienstverlening ~

Rotterdam, 14 juni 2005 Labora Service Management, aanbieder van diensten op het gebied van service management, heeft John Wessels benoemd tot senior projectleider. In die functie wordt hij verantwoordelijk voor een diversiteit aan service managementprojecten, waarbij de hoge toegevoegde waarde van Labora als dienstverlener centraal staat.

John Wessels heeft ruime ervaring met service en project management. Voordat hij bij Labora in dienst trad werkte hij zes jaar bij Flex Group Nederland, waar hij diverse service en verandermanagementprojecten leidde bij onder andere CZ Groep, Robeco en Philips Semi Conductors. Daarvoor deed hij ervaring op met ITIL en Prince2 bij Pink Roccade en verzorgde hij ISO-9002 trajecten bij een gespecialiseerde projectorganisatie.

Binnen de dienstverlening van Labora staan zaken als imago, identiteit, marketing en communicatie van service-afdelingen centraal als succesfactoren , aldus John Wessels. Daarmee wordt het serviceproces volledig, omdat er voortdurend rekening gehouden wordt met de wensen en behoeften van de klant van de service-organisatie. Ik kan me uitstekend vinden in deze complete servicebenadering, die zich niet beperkt tot louter traditionele IT-dienstverlening en ik kijk er dan ook naar uit om onze toegevoegde waarde in rendement om te zetten voor onze klanten.

John heeft bijzonder veel ervaring met en kennis op het gebied van veelgebruikte methoden en technieken voor project en service management, zoals MCSE, Prinse2 en ITIL , aldus Bart Kollau, directeur van Labora Service Management. Daarnaast heeft hij als projectleider bij grote service-organisaties ervaring opgedaan met de vele facetten die wij van essentieel belang vinden in service managementtrajecten en is daarom een waardevolle aanwinst voor ons klantgerichte team.

(276 woorden)

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Labora Service Management
Labora Service Management is in Nederland aanbieder van diensten op het gebied van service management. De missie is het inrichten en optimaliseren van service organisaties. Labora adviseert bedrijven o.a. over klantcontact strategieën, beheerstrategieën, inrichtingstrategieën, marketing en communicatie, identiteit marketing en sourcing strategieën.

Opdrachtgevers van Labora zijn interne dienstverleners zoals facilitaire, ict en shared service organisaties als wel externe dienstverleners.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Ingrid van den Nieuwenhof van LEWIS Communicatie BV Tel: +31 (0)40 235 46 00
Fax: +31 (0)40 235 46 01
E-mail: ingridv@lewispr.com

LEWIS Global Public Relations

Hoevenweg 23
5652 AW Eindhoven
Nederland

Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com