AutoRai

Print

Fotograaf Michel Comte maakt Cadillac SRX campagne

(14-6-2005)
Cadillac is sinds jaar en dag een synoniem voor lifestyle, cultuur en luxe. Daarom was het een logische zet om een bekende fotograaf als Michel Comte uit te nodigen voor de creatie van een nieuwe advertentie-campagne voor de Cadillac SRX.
Deze stijlvolle crossover belichaamt de combinatie van een sportieve stationwagen en een luxe SUV - verademend fris en gedurfd anders, helemaal thuis in de wereld van 'glamour & beauty' met zijn onderscheidende looks en strakke design.

De wereldberoemde fotograaf Michel Comte is voor de campagne benaderd vanwege zijn naam en faam als lifestyle fotograaf. Door sommigen wordt hij zelfs 's werelds beste mode- en society-fotograaf genoemd. Comte is nauw verbonden met de uitgeverij Condé Nast (GQ, Vogue, AD, Vanity Fair). De kennismaking van Comte met de Cadillac SRX resulteerde in veel meer dan een reguliere fotosessie. Zes weken lang nam hij de Cadillac SRX mee op reis voor zijn werkzaamheden, van New York tot Parijs, van Madrid tot Marrakech. Het resultaat brengt de SRX in beeld als 'fashion' statement - stijlvol, 'in', en opmerkelijk anders in een populair, groeiend segment.

Het artwork wordt gebruikt in advertentiecampagnes in 14 Europese landen. De campagne is ontwikkeld door het Duitse bureau Bühler & Partner in opdracht van Cadillac & Corvette Europe.