Ingezonden persbericht


DE KRENTEN UIT DE PAP
Mis ze niet!

Seminar: de Krenten uit de pap

16 juni 2005

Voor dit seminar hebben wij uit het grote aanbod van marketingevenementen de allerbeste marketingcases van het afgelopen jaar geselecteerd. De hoogstgewaardeerde presentaties van Speldinhooiberg, SpinAwards, E-mail marketing Conferentie en Marketing3 zullen de revue passeren. U leert van de do's en don'ts van anderen.

Het programma ziet er als volgt uit:
14.00 Ontvangst met koffie/thee
14:30 Welkomswoord door Rob Punselie, ContentKings en Universiteit Leiden 14.45 Vernieuwde standup sitecheck door Rob Punselie 15.15 Weblogs als marketingtool door Eduard de Wilde van VODW Marketing 15.45 Parallelsessie ronde 1

- Case Radio 538/JuizeFM
door Thomas van de Weerd, aangeboden door nomadic|nomadic (hoogscorende presentatie Marketing3.nl)
- Case Speurders.nl
aangeboden door Traffic4U (Winnaar Search Engine Marketing Award)
- Case Wehkamp e-commerce proces
aangeboden door Clockwork (genomineerd voor Thuiswinkel Awards 2005)
- Case Buutvrij for Life door Maarten Boer (Winnaar zilveren SpinAward 2004) 16.15 Pauze
16.45 Parallelsessie ronde 2
17.15 Parallelsessie ronde 3
17.45 Buffet
18.45 Plenaire presentatie
19.15 Hoe win ik vier SpinAwards?
door Jeroen de Bakker van QI QI/Heineken was de grote winnaar tijdens de SpinAwards 2004 19.45 Borrel
Webloggers Frank Janssen, Frank Meeuwsen en Marco Derksen zullen deze dag live verslag doen van het seminar.

Voor meer informatie en inschrijven zie www.dekrentenuitdepap.nl

Graag tot ziens op 16 juni!

Met vriendelijke groeten,

Wim van Rooijen
Directeur Media Plaza