Gemeente Brummen


Openbare aanbesteding
Bekendmaking door gemeenten Rheden en Brummen

Namens het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Brummen en de gemeente Rheden wordt op woensdag 22 juni 2005 om 16:00 uur in het gemeentehuis van Rheden te De Steeg in het openbaar aanbesteed:

Muziekonderwijs

Programma van eisen, nummer SZZRG 042005

Muziekonderwijs

Brummen â Rheden 2005 â 2008

De dienstverlening omvat in hoofdzaak:


- Het verzorgen van AMV-lessen op 14 basisscholen in de gemeente Brummen gedurende 30 weken maximaal 2 lesuren of minimaal 1 lesuur AMV. Elk lesuur bedraagt 50 minuten.


- Het verzorgen van AMV-lessen op 24 basisscholen in de gemeente Rheden gedurende 30 weken van 1 lesuur. Elk lesuur bedraagt 50 minuten.


- Het verzorgen van instrumentale lessen (HAFA) aan de jeugdleden in opleiding tot 18 jaar van 4 plaatselijke muziekverenigingen in de gemeente Brummen


- Het verzorgen van instrumentale lessen (HAFA) aan de jeugdleden in opleiding tot 18 jaar van de zeventien 17 plaatselijke muziekverenigingen in de gemeente Rheden.


- Het verzorgen/organiseren van NIB-examens voor de jeugdleden van de plaatselijke muziekverenigingen in de gemeente Brummen en Rheden.


- Het verzorgen van instrumentale lessen en de orkesten en/of ensembles op, met de muziekverenigingen afgesproken, locaties in de gemeente Brummen en Rheden.

Inzage programma van eisen

Het programma van eisen ligt ter inzage vanaf maandag 2 mei 2005 bij het publieksbureau in het gemeentehuis van Rheden te De Steeg. Openingstijden van maandag tot en met donderdag van 8.30-17.00 uur en op vrijdag van 8.30-12.30 uur. Eveneens wordt aan alle bij de aanbestedende diensten bekende bestekhouders een afschrift van de Nota van inlichtingen kosteloos toegezonden.

Verkrijgbaarheid programma van eisen
Het programma van eisen en de bijlagen is, na ontvangst van een verzoek daartoe (schriftelijk of per fax), vanaf maandag 2 mei 2005 verkrijgbaar bij de gemeente Rheden, Afdeling Samenlevingszaken, de heer H.Pesser, Hoofdstraat 3 te De Steeg.
Inlichtingen

Inlichtingen/vragen kunnen uitsluitend schriftelijk en per fax worden ingewonnen bij de gemeente Rheden, de heer H.Pesser van de afdeling Samenlevingszaken, 026 â 49 76 518 (faxnummer) tot vrijdag 20 mei 2005. De Nota van Inlichtingen ligt bij het publieksbureau in het gemeentehuis van Rheden te De Steeg ter inzage vanaf vrijdag 27 mei 2005.

Aanbesteding

Op woensdag 22 juni 2005 om 16:00 uur in het gemeentehuis te De Steeg.

Ingangsdatum en looptijd overeenkomst

De af te sluiten overeenkomst gaat in op 1 september 2005 en wordt voor de duur van maximaal twee jaar aangegaan met een mogelijke optie van verlenging van maximaal één jaar.

Inschrijvingsvereisten

De eisen waaraan een inschrijver moet voldoen zijn:


- de inschrijver mag niet in staat van faillissement of liquidatie bevinden of voorwerp zijn van een surséance van betaling of akkoord dan wel een andere soortgelijke toestand en zich niet in een procedure bevinden waarin een faillissement, surséance, dan wel akkoord is aangevraagd;


- de inschrijver heeft over de laatste drie boekjaren een gemiddelde omzet aan soortgelijke dienstverlening, gelijk aan of groter dan ⬠250.000,-- per jaar.


- de inschrijver moet kunnen aantonen dat zij, dan wel één van de combinanten, dan wel één van de in te schakelen onderaannemer(s), zelf ervaring hebben met de gevraagde dienstverlening.

Gunningcriterium

Als gunningcriterium geldt de economisch voordeligste aanbieding, gelet op; de in het bestek vermelde criteria. Gegund wordt aan de inschrijver die, na verificatie van de aangeleverde gegevens, aan alle in de offerteaanvraag te stellen eisen heeft voldaan en die op basis van weging van de mate van voldoen aan de wensen ten opzichte van alle overige inschrijvers die eveneens aan de eisen voldeden, het hoogste aantal punten behaalt.