Ingezonden persbericht


Newtel Essence sluit reseller overeenkomst met Axonom

Vianen, 23 juni 2005 - Newtel Essence heeft een reseller overeenkomst gesloten met Axonom. Newtel Essence is met deze overeenkomst de enige officieel gecertificeerde Axonom partner in de Benelux en beschikt hiermee over een groot aantal door Microsoft gecertificeerde add-on toepassingen van Axonom voor Microsoft CRM. Door deze overeenkomst is Newtel Essence in staat om bij haar klanten op basis van Microsoft CRM snel en eenvoudig specifieke bedrijfsapplicaties te ontwikkelen en aan te passen.

Newtel Essence is als Microsoft Certified Partner en Certified Software Advisor voor CRM de samenwerking met Axonom aangegaan om haar klanten beter en sneller te kunnen helpen als het gaat om klantcontactmanagement geïntegreerd in een CRM omgeving. Door gebruik te maken van de software van Axonom is Newtel Essence in staat om beter op de wensen en eisen van haar klanten in te gaan, wordt de implementatietijd verkort, is de oplossing goedkoper en door de gecertificeerde koppeling met Microsoft CRM zijn latere upgrades beter beheersbaar.

De Powertrak suite van Axonom is door Microsoft CRM gecertificeerd en versnelt implementaties bij call- en contactcenters, non-profit organisaties, high-tech productiebedrijven en dienstverleners, financieel management en overheden. De Powertrak suite omvat modules voor partner/klanten portals, product configurator, call centers, evenementen, tijd- en onkostenregistratie, campagne management en een apllication builder.

Axonom, de eerste ISV met een certificering voor haar producten door Microsoft CRM, bouwt uitbreidingen op de Microsoft CRM applicaties die helpen om Microsoft CRM sneller en makkelijker in gebruik te nemen en te beheren.

De Powertrak producten van Axonom staan al een aantal jaren in de top vijftien software producten van het Amerikaanse adviesbureau ISM. Dit adviesbureau toetst CRM oplossingen op 202 criteria.

Over Newtel Essence
Newtel Essence is een Nederlands bedrijf dat zich in de Benelux richt op organisaties die hun kennis over en communicatie met hun klanten en/of zakenpartners willen optimaliseren. System Integrator Newtel Essence combineert in haar klantcontactmanagement oplossingen zowel data- als telecommunicatietechnologie. Service en security spelen hierbij een belangrijke rol. Newtel Essence heeft in de eerste helft van 2005 de bedrijven ip-com en Brickworks overgenomen. De toevoeging van de twee bedrijven aan de organisatie van Newtel Essence, maakt Newtel Essence tot absoluut marktleider in de contact center markt. Newtel Essence levert als enige in de markt een totale oplossing op het gebied van IP-telefonie, klantcontactmanagement, CRM, selfservice, netwerken en security. Newtel Essence ondersteunt haar opdrachtgevers met advies, integratie en implementatie, opleidingen en onderhoud. Newtel Essence heeft een samenwerkingsovereenkomst met o.a. Avaya, Cisco, Foundry Networks, Genesys, Interactive Intelligence en Microsoft CRM. Voor meer informatie : www.newtelessence.com

Noot voor de redactie,