Ingezonden persbericht


Persbericht

DELT - Documentum Job Monitoring Tool

Eindhoven / Bornem - - 23 juni 2005 -- DELT ICT Services, de Benelux technologie-dienstverlener gespecialiseerd in document- en content management oplossingen gebaseerd op het Documentum-softwareplatform, introduceert de Delt Job Monitoring Tool voor Documentum. Met de Delt Job Monitoring Tool is het mogelijk om preventief actie te nemen als bijvoorbeeld de tijdsduur die een job nodig heeft te lang is of als het beter zou zijn om deze op een ander tijdstip te laten starten. Delt ICT Services stelt deze tool gratis ter beschikking aan beheerders van Documentum-systemen vanaf versie 5.2.

"Bij beheerders van Documentum-systemen bestaat regelmatig de wens tot meer controle en inzicht over het verloop van de dagelijkse en periodieke jobs die binnen de Documentum-omgeving uitgevoerd moeten worden. Meestal wordt er van uitgegaan dat de Jobs wel zullen draaien en pas ingegrepen nadat er eventuele problemen zijn", stelt Hans Zwartjens, managing director van DELT Benelux .

Delt's nieuwe Job Monitoring Tool voor Documentum (vanaf versie 5.2) biedt:
- Geïntegreerd in de Documentum Administrator;
- Diverse grafische overzichten van het verloop van alle actieve jobs zoals tijdsduur, tijdstip, status, enzovoort;
- Per jobtype instelbaar;

- Tijdshistorie instelbaar (standaard tot 4 weken terug);
- Mogelijkheid tot inzoomen (detailinformatie) op jobs.

De Delt Job Monitoring Tool is geschikt voor Documentum versie 5.2 / 5.2.5 en versie 5.3. Aan de content server kant werken de jobs op de Java-versie waarop de content server is gecertificeerd (vanaf Java 1.3.1). Aan de Documentum Administrator client kant werkt de applet op de Java-versie waarop webtop is gecertificeerd (vanaf Java 1.4.1).

Beheerders die gebruik willen maken van deze gratis service tool voor Documentum kunnen contact opnemen met Delt ICT Services: info@delt.nl (Nederland) of info@delt.be (België). Daarna wordt een afspraak gemaakt, zodat Delt op locatie (Nederland of België) deze (gratis) tool kan installeren, uiteraard met een korte uitleg over de werking.

DELT ICT Services bv (NL), Postbus 7187, 5605 JD EINDHOVEN. Tel.: +31 40 2507900, fax: +31 40 2507911, www.delt.nl

DELT ICT Services bvba (B), van Kerckhovenstr. 110 - gebouw 5, bus 206, B-2880 BORNEM. Tel.: +32 3 8904660, fax: +32 3 8904661, www.delt.be

Over DELT ICT Services
DELT ICT Services BV / DELT ICT Services BVBA is een Benelux technologiedienstverlener die gespecialiseerd is in document- en content management oplossingen. De onderneming richt zich met name op het leveren van hoogwaardige en gespecialiseerde diensten rond de analyse en realisatie van document- en content management functies en -oplossingen. Dit zowel als onderaannemer en als hoofdaannemer. DELT ICT Services heeft haar diensten volledig geconcentreerd rond de nieuwste softwarefuncties van Documentum en alle daaraan verbonden ondersteunende softwareproducten en -technologieën. Dit is met name van toepassing op alle webgebaseerde toepassingsmogelijkheden. DELT ICT Services is daardoor dé Documentum Signature Partner in de Benelux. Als officieel Documentum partner levert DELT tevens een groot aantal eindgebruikers-, programmeer- en systeembeheerders-opleidingen voor het gebruik van de nieuwste Documentum-softwarefuncties. Het betreft hier zowel standaard als maatwerk opleidingen in klassikale of individuele setting. Bij voldoende deelnemers kunnen de opleidingen ook in-huis worden gegeven. DELT ICT Services werkt constant aan de verdere verdieping van haar kennis van de Documentum-oplossingen. Hiervoor is DELT vaak nauw betrokken bij het Documentum "new-product test- en release programma". Hierdoor kan DELT zich vroegtijdig een beeld vormen van de nieuwste mogelijkheden en de eventuele veranderingsconsequenties van deze nieuwe Documentum-softwarefuncties. Met de kennis en diensten van DELT ICT Services halen organisaties meer gebruiksrendement uit hun investering in software van Documentum.