93b4b1.jpg
Time : 9:52:03 AM
Date : Wednesday, July 13, 2005
Sender Na
me: Vocalcom
Vocalcom lanceert web-based VoIP contact center oplossing
Contact center ontwikkelaar en integrator Vocalcom lanceert een
virtuele contact center oplossing die VoIP-enabled is. In plaats van
de gebruikers naar de applicatie te brengen, brengt Vocalcom de
applicatie naar de gebruikers. Vocalcom's nieuwste oplossing
Hermès.Net is volledig web-based. Ze biedt gebruikers toegang tot
alle functionaliteiten via een standaard Internet browser. De
integratie van VoIP in het Hermès.Net platform maakt het contact
center echt virtueel door van fysiek verspreide locaties één centraal
logisch werkende eenheid te maken. De oplossing laat toe om een call
center te beheren over een geconvergeerd voice/data netwerk.
De integratie van Hermès.Net en VoIP laat call center sites op
verschillende locaties werken als één geheel waardoor agents in een
'virtuele' pool zitten ongeacht hun fysieke werkplek. Andere
voordelen zijn: vermindering van operationele IT-uitgaven,
vereenvoudiging van IT-beheer, optimalisatie van resources,
thuiswerken, lagere telefoonkosten, enzovoort.
Vocalcom's web-based contact center werkt zowel via traditionele
telefonie als in VoIP. De browser-based applicatie en VoIP oplossing
kunnen ook als ASP-model of als hosted service benut worden en zijn
ideaal voor offshore toepassingen.
Verschillende call centers in België, Frankrijk, Nederland en
Zuid-Amerika werden al uitgerust met Vocalcom's virtuele
IP-oplossing.
Over Vocalcom
Vocalcom ontwikkelt en integreert technologie voor contactcenters. De
firma werd opgericht in 1995 met hoofdkantoor in Parijs en beschikt
vandaag over eigen vestigingen en distributeurs in Europa, Canada,
Zuid-Amerika, Noord-Afrika, ... Het unieke 'all-in-one' platform
Hermès maakt call centers efficiënt, betaalbaar en winstgevend.
Hermès werd al vijf keer op rij verkozen tot product van het jaar
door
verschillende vaktijdschriften en -organisaties. Wereldwijd werken
meer dan 70.000 mensen met Vocalcom technologie.
Contact: Peggy Van der Auwera, +32 (0)2 467 82 93,
p.vanderauwera@vocalcom.be