93b4b1.jpg

Time : 9:52:03 AM
Date : Wednesday, July 13, 2005
Sender Na me: Vocalcom

Vocalcom lanceert web-based VoIP contact center oplossing

Contact center ontwikkelaar en integrator Vocalcom lanceert een virtuele contact center oplossing die VoIP-enabled is. In plaats van de gebruikers naar de applicatie te brengen, brengt Vocalcom de applicatie naar de gebruikers. Vocalcom's nieuwste oplossing Hermès.Net is volledig web-based. Ze biedt gebruikers toegang tot alle functionaliteiten via een standaard Internet browser. De integratie van VoIP in het Hermès.Net platform maakt het contact center echt virtueel door van fysiek verspreide locaties één centraal logisch werkende eenheid te maken. De oplossing laat toe om een call center te beheren over een geconvergeerd voice/data netwerk. De integratie van Hermès.Net en VoIP laat call center sites op verschillende locaties werken als één geheel waardoor agents in een 'virtuele' pool zitten ongeacht hun fysieke werkplek. Andere voordelen zijn: vermindering van operationele IT-uitgaven, vereenvoudiging van IT-beheer, optimalisatie van resources, thuiswerken, lagere telefoonkosten, enzovoort.
Vocalcom's web-based contact center werkt zowel via traditionele telefonie als in VoIP. De browser-based applicatie en VoIP oplossing kunnen ook als ASP-model of als hosted service benut worden en zijn ideaal voor offshore toepassingen.
Verschillende call centers in België, Frankrijk, Nederland en Zuid-Amerika werden al uitgerust met Vocalcom's virtuele IP-oplossing.

Over Vocalcom
Vocalcom ontwikkelt en integreert technologie voor contactcenters. De firma werd opgericht in 1995 met hoofdkantoor in Parijs en beschikt vandaag over eigen vestigingen en distributeurs in Europa, Canada, Zuid-Amerika, Noord-Afrika, ... Het unieke 'all-in-one' platform Hermès maakt call centers efficiënt, betaalbaar en winstgevend. Hermès werd al vijf keer op rij verkozen tot product van het jaar door
verschillende vaktijdschriften en -organisaties. Wereldwijd werken meer dan 70.000 mensen met Vocalcom technologie.

Contact: Peggy Van der Auwera, +32 (0)2 467 82 93, p.vanderauwera@vocalcom.be