Ingezonden persbericht


Ultimate Challenge groot succes op Goodwood festival of speed

Oldenzaal, 4 juli 2005

Tijdens het Goodwood festival of Speed (24 t/m 26 juni) op het Goodwood Estate in Engeland was de Ultimate Challenge van BP Ultimate een groot succes. Deze door Green Orange ontwikkelde webgame was speciaal voor deze gelegenheid omgezet naar een stand alone variant in het Engels.

De Ultimate Challenge is een webgame speciaal ontwikkeld voor de introductie van de nieuwe brandstof van BP in Nederland: BP Ultimate. De introductie van BP Ultimate in Nederland gaat gepaard met een speciaal ontwikkelde website (www.bpultimate.nl) waar de game een belangrijk onderdeel van uitmaakt. Naast de website maken ook radio- en televisiecommercials onderdeel uit van de reclamecampagne.



Voor het Goodwood festival in Engeland is er een stand alone variant van de game ontwikkeld. Bezoekers van het festival die de stand van BP Ultimate bezochten, konden met behulp van de game de nieuwe brandstof en de voordelen ervan leren kennen. Het Goodwood festival trok zo'n 900.000 bezoekers.
Op basis van alle positieve reacties is de verwachting dat de webgame ook op de Engelse BP Ultimate site ingezet gaat worden.

Meer informatie over BP Ultimate: www.bpultimate.nl Meer informatie over Green Orange: www.green-orange.nl Meer informatie over Goodwood: www.goodwood.co.uk/fos



Ingezonden persbericht