Time : 12:03:35 PM
Date : Wednesday, July 06, 2005
Sender Name: Xervicepoint

Nieuwe vestiging en 'seasonalchef' voor the Foodmaker


1 Dag gratis 3 seizoensgerechten proeven in de nieuwe vestiging op 9 juli de Grasmarkt te Brussel

Voor de zomer lanceerde the Foodmaker Jeroen Meus als nieuwe seizoenschef. Chilli Duck, Blue Orange en Tarragona zijn de sandwich, de pasta en het slaatje die de jonge chef maakte met zomerse ingrediënten. In de nieuwe vestiging op de Grasmarkt 99 te Brussel laat the Foodmaker dit gezonde, trendy en lekkere food 1 dag gratis ervaren. Gratis wireless internet staat voortaan bovendien op het menu van elke vestiging van the Foodmaker.

Grasmarkt 99 in het hartje van Brussel is de 9e vestiging van the Foodmaker. De nieuwe 'shop' telt 170 m² 'food experience' ruimte, 55 zitplaatsen binnen en 30 zitjes op het terras. De nieuwe inplanting ligt strategisch in de drukke en levendige Brusselse 'Agora'-buurt. Surfen op het internet kon van meet af aan al in elke Foodmaker, zij het met kabel. Voortaan biedt the Foodmaker haar klanten in elke vestiging ook gratis draadloos internet. De nieuwe dienstverlening past in het 'fast casual' totaalconcept van the Foodmaker.

De moderne consument wil alles : snel eten, met veel smaak, goed uitgebalanceerd, in een aangename atmosfeer en voor een correcte prijs. The Foodmaker bundelt deze cumulatieve vragen in één eetervaring. The Foodmaker wil niet alleen de eerste aanbieder zijn van een eerlijke eetervaring op basis van uitgebalanceerde, verse en natuurlijke producten, men wil de klant vooral een aangename sfeer met een snelle en vriendelijke service bieden waar levenskwaliteit centraal staat en waar vervelende belemmeringen maximaal gereduceerd worden. In totaal investeert the Foodmaker in 2005 meer dan 500.000 EUR in haar nieuwe vestigingen. The Foodmaker verwacht een omzet van 4,2 mio EUR en werkt actueel met 36 medewerkers in vaste dienst.

Elk seizoen lanceert the Foodmaker, in samenwerking met een dynamische, creatieve chef, nieuwe gerechten met seizoensgebonden ingrediënten.. Jeroen Meus is ditmaal de jonge, creatieve chef die het zomeraanbod van the Foodmaker de gepaste dynamiek geeft. Na 2 Belgische, een Spaanse, een Corsicaanse en een Deense kok creëerde Jeroen als 6e seizoenschef van dienst voor the Foodmaker het slaatje 'Blue Orange' met als ingrediënten blauwe kaas, noten, rozijnen en stukjes appelsien, de sandwich 'Chilli Duck' met gerookte eendeborst, koriander en pikante ketchup, en met o.a. penne, chorizo, parmesan en amandelschilfers de pasta 'Tarragona'. Jeroen is niet alleen de geknipte kok voor the Foodmaker, hij is vooral ook bekend van op radio en TV. In de programma's Aan Tafel (VRT), De Snelle Hap (Vitaya), the E-Team (Radio Donna) en Wie komt er eten? (VTM), als het ware een heus TV-restaurant, maakt hij de mooie smaak.

The Foodmaker is niet alleen een keten 'shops' van de gezonde snelle hap. The Foodmaker levert ook op kantoor en aan huis en verzorgt ook de catering van evenementen.

Voor meer informatie,
neem contact met the Foodmaker op het adres van de nieuwe Foodmaker The Foodmaker
Manager : Nuno MagelhaesGrasmarkt 99, 1000 Brussel Tel. (+32) (0) 2/502 26 66
E-mail : agora@thefoodmaker.com
GSM : +32 475 / 443 118

URL: http://www.thefoodmaker.com