Ingezonden persbericht


Persbericht

Vernieuwingen bij BancTec op productniveau:

eFIRST innovatieve Enterprise Content Management features

Nieuwegein, 14 juli 2005 - - BancTec, wereldwijd leverancier van Enterprise Content Management oplossingen, heeft kortgeleden haar management team vernieuwd en uitgebreid dat de producten van BancTec strategisch duidelijker wil gaan positioneren. Als eerste introduceert BancTec de nieuwe versie van haar eFIRST softwareproductenreeks voor flexibele document capture, business process management en archivering.

De gecombineerde mogelijkheden van eFIRST Capture, eFIRST Process, eFIRST Archive en eFIRST Mobile, zorgen ervoor dat bedrijven hun informatie kosteneffectief binnen de gehele organisatie kunnen vastleggen en analyseren. Voor medewerkers 'in het veld' is het mogelijk via mobiele toepassingen informatie vast te leggen en te ordenen. Tevens hebben zij (op locatie) toegang tot informatie uit andere centraal ontvangen cq. opgeslagen documenten. Hierdoor kan men grote hoeveelheden complexe documenten opslaan en deze te allen tijde opzoeken en raadplegen. Bedrijfsprocessen zijn aan te maken voor een snelle en effectieve analyse en routing van informatie. "Met deze release breiden we onze productmogelijkheden aanzienlijk uit, onder andere met uitgebreide support voor postkamers binnen organisaties, factuurverwerking én mobiele processen", zegt Mark Fairchild, Senior Vice President, BancTec Global Products and Operations.

eFIRST Capture ondersteunt nu automatische lokalisatie en extractie van line items vanuit complexe documenten, zoals facturen, orders en gespecificeerde rekeningen. Met de combinatie van uitgebreide 'line item correction' wordt de noodzaak voor handmatige invoer van gegevens aanzienlijk verminderd; dit is nu nog vaak nodig bij bedrijfsapplicaties voor de financiële administratie. Daarnaast classificeert eFIRST Capture geheel automatisch inkomende documenten, haalt daar de belangrijkste informatie uit en routeert die gegevens direct naar de juiste business unit om het verzoek verder te behandelen.

Mobiele computing wordt een steeds belangrijkere factor in vrijwel iedere industrie, waaronder financiële dienstverlening, nutsvoorziening, verzekeringssector, overheid, logistiek en field service. Hierop inspelend kunnen klanten van BancTec nu compacte mobiele toepassingen binnen een centraal gecoördineerd bedrijfsproces inzetten. Voor business analisten is het mogelijk formele end-to-end processen te ontwerpen die gekoppeld kunnen worden met de bestaande IT-bronnen en mobiele apparatuur zonder dat de controle in structuur of het inzicht in de werkstroom verloren gaat. Zelfs als een mobiel apparaat off line gaat, worden de toegewezen taken afgerond en alle gegevens lokaal en gecodeerd opgeslagen. Zodra het communicatiebereik weer is hersteld, vindt synchronisatie met het proces plaats.

BancTec - Weverstede 17, 3431 JS Nieuwegein
Tel.: 030 - 602 39 00, fax: 030 602 39 11
Internet: www.banctec.nl en www.banctec.co.uk

Over BancTec
BancTec biedt softwareoplossingen en diensten op het gebied van systeemintegratie en Business Process Outsourcing (BPO), die organisaties ondersteunen hun bedrijfskritische data- en papierintensieve processen te automatiseren en stroomlijnen. Sinds de oprichting in 1972 zijn de BancTec-oplossingen wereldwijd al in meer dan 50 landen ingezet en worden minstens 50 miljoen documenten of items dagelijks geregistreerd en verwerkt door systemen van BancTec. De productreeks van BancTec combineert op unieke wijze flexibiliteit, schaalbaarheid en connectiviteit. Het biedt organisaties optimale mogelijkheden om de registratie, verwerking én verzending van hun elektronische en papieren document- en transactiestromen te automatiseren en te structureren. Naast de productreeks levert de organisatie ook hardwareoplossingen en service- en supportdiensten.