Ingezonden persbericht



---

PERSBERICHT

'Succesvol ondernemen' een zaak van scherp aan de wind zeilen

Op woensdag 20 juli 2005 sluit Richard S.T. de Vries van De Vries advies & training de workshop programma af met de workshop "Het rendement van commerciële communicatie voor uw organisatie". In zijn bijdrage zal hij benadrukken dat door enkele praktische aanpassingen nog meer klanten zich thuis zullen voelen bij een bedrijf. Het wordt kortom een waar feest in contact te komen met deze ondernemingen. Ondernemingen die weten waar het om draait de klant die de aandacht en respect krijgt die hij verdient.

Op het programma staan verder de praktijkgerichte workshops van Chris Beuker (Asio Management), Gert Klooster (communicatiespecialist) en Marleen Zoon (Lynck + Zoon ontwerpers) op het programma. De sprekers, allen met de voeten in de klei van het ondernemersbestaan, gaan hier met de deelnemers praktijkgericht op in. Tussen de bedrijven door is er gelegenheid voor netwerken en voor een maaltijd.

Chris Beuker gaat in op "De bijzondere meerwaarde voor uw organisatie door klantgericht ondernemen". Gert Klooster behandelt het thema "Een uitgekiende PR-, pers- en promotiestrategie voor uw organisatie". Marleen Zoon noemt haar workshop 'Gewoon een leuk dingetje. Een conceptloos ontwerp bestaat niet'.

Bezoekende ondernemers kunnen in congrescentrum Meerwold in Groningen meer inzicht krijgen in ondernemen en tegelijk netwerken en het nuttige met het aangename verenigen. Bovendien maken de deelnemers kans op gratis advies als zijn visitekaartje uit de stapel wordt gevist.

Ondernemers worden via e-mail en persberichtgeving uitgenodigd voor deelname. De kosten van het workshopprogramma (inclusief maaltijd en drankjes) bedragen 49,50 euro per persoon. Opgave is mogelijk per mail (info@devries-adviesentraining.com) en fax (050 - 3188993). De inschrijving sluit op 10 juli.

EINDE PERSBERICHT