Ingezonden persbericht


Persbericht Home entertainment en praktisch computergebruik in het nieuwe tijdschrift NEXT

NEXT GENERATION PC- EN MULTIMEDIATIJDSCHRIFT

Haarlem, 19 juli 2005 - Op 21 juli 2005 lanceert HUB Uitgevers het nieuwe pc- en multimediamagazine NEXT.

Vooral onder mannen tussen 18 en 45 jaar is er veel interesse voor computers en multimedia. Deze twee werelden komen steeds meer samen en zullen uiteindelijk één geheel vormen. Media Center is hier een goed voorbeeld van. NEXT springt hierop in en volgt de (nieuwste) ontwikkelingen. Het is het enige tijdschrift dat zowel praktisch computergebruik als home entertainment combineert. De titel verwijst naar wat de lezer op genoemde gebieden kan verwachten en ook naar de nieuwe generatie computer- en multimediatijdschriften. NEXT is toegankelijk voor iedereen met uitgebreide testen van pc's en randapparatuur, PDA's en GSM's, foto- en videocamera's, sound & vision en software met duidelijke koopadviezen. Tevens zijn er handige workshops en wordt er veel aandacht besteed aan internet en games. Dit 116 pagina's tellend lifestylemagazine met een oplage van 30.000 exemplaren is onmisbaar voor iedereen die op de hoogte van digitale lifestyle wil blijven.

Vanaf 21 juli is NEXT voor ¤ 4,95 te koop. In de bijlage vindt u de cover van NEXT.

------



Ingezonden persbericht