Internet samenwerking Telegraaf en UDC groot succes

21.07.2005 / 17:33 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: United dance company

Dance Valley en De Telegraaf maken meer dan 100.000 vrienden

Purmerend 19 juli 2005, Dagblad De Telegraaf en Dance Valley zijn deze zomer een vergaande samenwerking aangegaan. Zo werd in de Telegraaf van 1 juli een uitgebreide en vooral bijzondere Dance Valley Weekend special geplaatst. Naast deze activiteit zijn er tal van andere activiteiten opgestart waar lezers van de Telegraaf hun voordeel mee kunnen doen. Zo kunnen ze kans maken op campingkaarten van het meerdaagse event. In het bijzonder is een speciale internet actie op touw gezet die maanden aan voorbereiding vergde. Sinds enkele weken loopt er op de site van De Telegraaf een actie waarin het grootste dagblad van Nederland en Dance Valley campingkaarten en VIP arrangementen aanbieden aan de bezoekers van onze site aldus Marcel Udo, Sales manager internet van De Telegraaf. Udo vervolgt: De voorbereidingen hebben veel tijd en geld gekost, voor het technische gedeelte hebben we Easyconcepts ingeschakeld. Alles moest goed en secuur verlopen. Een fout in het systeem moest worden uitgesloten en dat is gelukt!

Middels een nodig je vrienden uit actie worden bezoekers van de Telegraaf site aangespoord kaarten voor Dance Valley te winnen. Door het uitnodigen van vrienden worden telkens weer 5 nieuwe vrienden bereikt. Doel van de actie is de samenwerking van Dance Valley en de Telegraaf gestalte te geven en tot dusver hebben 30.000 personen deelgenomen, vult Rik Keijzer van dance en event organisator UDC zijn evenknie Marcel Udo aan en geeft aan, De actie loopt door tot en met 27 juli en volgens de prognoses komen we uit op meer dan 100.000 vrienden.

In het verleden hebben we meer van dergelijke acties gedaan maar de respons via De Telegraaf is ook voor mij onverwacht hoog. Volgens mij het gevolg van het koppelen van twee grote namen, aldus Brian Bout, directeur van UDC. Om direct te vervolgen met: We zitten in de laatste fase naar de aanloop naar het eerste meerdaagse Dance Valley. En hoewel we ook dit jaar weer meer bezoekers mogen toelaten, verwachten we dat we net als de voorgaande jaren ook nu weer het bordje uitverkocht aan de toegangspoorten kunnen hangen. Het is duidelijk dat De Telegraaf hierin een belangrijke rol speelt, besluit een zichtbaar tevreden Bout.

De actie loopt tot 27 juli 2005 en is te vinden op de website van de Telegraaf, www.telegraaf.nl/dancevalley