RTL Group


Kijkersactie RTL 4, 5 en 7 overtreft alle verwachtingen Binnen een week ruim drie en een half miljoen pageviews voor RTL457.nl

De kijkersactie, die RTL Nederland op 12 augustus gestart is bij de lancering van haar family of stations RTL 4, 5 en 7, is een ongekend succes. Al in de eerste zes dagen van de actie heeft de actiesite rtl457.nl ruim drie en een half miljoen pageviews gerealiseerd. Het gemiddelde aantal bereikte gisteren een dagrecord van 700.000. Bovendien hebben consumenten in diezelfde periode op deze site al een half miljoen kanskaarten ingevuld.

RTL Nederland biedt haar kijkers met deze, nu reeds geslaagde, actie nog tot en met 9 september massaal de kans op het winnen van prachtige prijzen. Tegelijkertijd worden de kijkers met deze actie in contact gebracht met de nieuwe programmering van RTL 4, RTL 5 en RTL 7.

Via een variëteit aan media (ondermeer Telegraaf, Voetbal International, Libelle, verschillende omroepbladen) en distributiepunten (Total, Free Record Shop, The Music Store, Blokker en ECI) verspreidt RTL Nederland meer dan dertig miljoen kanskaarten, die wekelijks garant staan voor maar liefst 457 prijzen. Op www.rtl457.nl kunnen deelnemers de persoonlijke code invullen en daarmee direct kans maken op onder meer reizen, scooters, weekendjes weg, ballonvaarten, horloges en dvds. De ultieme winnaar kan zich aan het eind van de actieperiode verheugen op de spectaculaire superhoofdprijs: een Topparken vakantiewoning in Nederland ter waarde van 300.000 euro. Daarnaast worden drie verschillende Mitsubishis weggegeven aan kijkers die vanaf 12 augustus de programmas op RTL 4, RTL 5 en RTL 7 scherp in de gaten te houden.


---

----------------------------
Noot aan de redactie: voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jacqueline Hekkers, persdienst RTL Nederland via tel. 035-6718525.

© 2005 RTL Nederland / IP