Benelux - SOGEC staat voor couponing van A tot Z... E n dit sinds 35 jaar!
Mime-Version: 1.0

Status:

Time : 6:28:25 PM
Date : Wednesday, November 02, 2005
Sender Name: SOGEC BENELUX

De SOGEC Marketing Group opent een filiaal in de Benelux - SOGEC staat voor couponing van A tot Z... En dit sinds 35 jaar!

Brussel, 31 oktober 2005.

De groep SOGEC, die marktleider is in Frankrijk op het vlak van couponing, zal vanaf begin 2006 haar diensten ook aanbieden op de Belgische en Luxemburgse markt. Nadien volgt Nederland.

SOGEC heeft zich toegelegd op het beheer van couponing-acties, een vorm van product- promotie die erg veel succes kent bij de Belgische consument en waarvoor SOGEC vanaf heden al haar ervaring zal ter beschikking stellen van bedrijven die actief zijn in de Benelux.

"De Belgische markt van de couponing is de meest dynamische van heel Europa. In 2004 hebben de Belgische consumenten zo'n 120 miljoen kortingbonnen gebruikt, hetzij 12 per inwoner per jaar. Daarmee zijn zij veruit de Europese koplopers wat betreft dit type promotie", aldus Jean Pierre Vandoren, Managing Director van SOGEC voor de Benelux. Dat kortingbonnen een succesverhaal zijn, blijkt uit de groeicijfers van de afgelopen jaren (+15% in 2003 en 2004).

SOGEC, de marktleider in Frankrijk met bijna 300 miljoen verwerkte kortingbonnen in 2004, is eveneens aanwezig in Duitsland, Oost-Europa, China en doet dus vanaf heden zijn intrede in de Benelux.

"Wij stellen 35 jaar ervaring in het beheer van promotionele acties ter beschikking van de bedrijven," zegt J.P. Vandoren. "SOGEC neemt zowel het ontwerp van een couponing-campagne als het beheer daarvan in handen, maar ook refund-, spaaracties en tal van andere promoties in opdracht van zowel vooraanstaande producenten zoals Nestlé, Unilever of L'Oréal, als voor de grootste distributieketens zoals: Auchan, Carrefour, Leclerc, Intermarché of Match".

SOGEC, een betrouwbare partner die bekend staat om zijn ernst en professionalisme, zal in de Benelux de ophaling, de controle, het administratief beheer en de terugbetaling van couponcampagnes ten behoeve van haar partners en klanten coördineren. De komst van de SOGEC Groep in de Benelux betekent dat producenten en distributieketens voortaan kunnen kiezen aan wie ze hun couponing acties toevertrouwen, net zoals dit in Frankrijk al een aantal jaren het geval is.

Perscontacten:
SOGEC Benelux N.V.
Jean Pierre Vandoren
Assesteenweg, 65
1740 TERNAT
tel.: 02 462 61 64
E-mail: jpvd@sogec-benelux.com
http://www.sogec-benelux.com

SOGEC in twee woorden:
De stichter, Louis Wintenberger, heeft onlangs de SOGEC Marketing groep overgelaten aan het investeringsfonds ING Parcom. Vandaag wordt de groep geleid door Thomas Wolf, die voordien aan het hoofd stond van Catalina Europa, wereldmarktleider op het vlak van de verdeling van kortingbonnen aan de kassa's.

De SOGEC Marketing groep realiseerde in 2004 een omzet van 53 miljoen euro. De groep verzorgt tevens de hosting en het beheer van de marketingdatabases van een aantal prestigieuze klanten zoals: Nestlé, Unilever, Microsoft, Etam, Reed Exhibitions, BASF, Les Echos, enz....

URL: (None)
Picture: (None)
Attachments: (None)

Link to Press Release - FR Link to Press Release - NL