Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Nieuw van dé specialist in verzorgde campingvakanties: het vakantiemagazine Eurocamp.nl

Eurocamp introduceert Eurocamp.nl, een nieuw tijdschrift dat de lezer nu al het Eurocamp vakantiegevoel geeft voor 2006.

De uitgave is bedoeld om de website van Eurocamp te ondersteunen.

Eurocamp.nl richt zich in het bijzonder op gezinnen met kinderen. Voor deze doelgroep is niet alleen de bestemming belangrijk, maar ook de omgeving, de kwaliteit, de service én de vrijheid van het kamperen. Het motto: met luxe kamperen is vakantie écht vakantie. Zo staat op de bestemming de compleet ingerichte, luxe bungalowtent of stacaravan klaar.

Naast handige tips bevat het magazine artikelen geschreven door een aantal toeristische freelance journalisten. Enkele voorbeelden van de onderwerpen:

- Barcelona, verrassende stedentrip met kinderen;
- Italië, cultuurproeven en relaxen in Toscane;
- Kindvriendelijk kamperen in Frankrijk.

Eurocamp.nl wordt verzonden aan alle gasten die in de afgelopen jaren één van de bestemmingen van Eurocamp bezochten. Het tijdschrift is gratis te bestellen, net zoals de nieuwe brochure: dit kan per e-mail of telefonisch. Alle details van de 164 campings die Eurocamp in Europa heeft geselecteerd, zijn te vinden in de brochure en op de website http://www.eurocamp.nl.

De voorbereiding voor het tweede tijdschrift is inmiddels al in volle gang. Eén van de thema's is: "Vakantieliefde gezocht!". In de eerste Eurocamp.nl worden de lezers opgeroepen om het verhaal van hun vakantieliefde compleet met foto's op te sturen. De mooiste verhalen worden in de volgende Eurocamp.nl geplaatst. Verder in dat nummer: aandacht voor stedentrips en kasteelcampings.

Eurocamp.nl verschijnt tweemaal per jaar (november en maart) in een oplage van 110.000.

Amersfoort, 10 november 2005

---