InBev

Brussel, 10 november 2005 ­ 1/15

Resultaten derde kwartaal 2005: aanhoudende groei

InBev (Euronext: INB), `s werelds grootste brouwer in volume, heeft vandaag haar resultaten voor het derde kwartaal 2005 (3Q05) en voor de eerste negen maanden van 2005 (9M05) meegedeeld:

§ Interne biervolumegroei van +6,8% in 3Q05 en +6,0% jaar op jaar (9M05); in lijn met haar langetermijndoelstelling om de volumes met meer dan tweemaal het sectorgemiddelde te laten groeien

§ De volumes van onze wereldwijde topmerken groeiden veel sneller dan het volume van de groep, een stijging met +12,0% in 3Q05 en met +11,8% in 9M05

§ De interne groei van de opbrengsten bedroeg +8,4% in 3Q05 en +7,3% jaar op jaar, eveneens in lijn met haar doel om de opbrengsten/mix met 1% te verhogen

§ Stijging van de EBITDA-marge tot 30,2% in 3Q05 en 27,7% in 9M05 tegenover 28,6% in het derde kwartaal van 2004 (3Q04) en 25,1% voor de eerste negen maanden van 2004 (9M04)

§ De toe te kennen winst aan de houders van InBev eigen- vermogensinstrumenten bedroeg in 3Q05 325 miljoen euro

§ Er werd belangrijke vooruitgang geboekt die het creëren van waarde ondersteunt: meer evenwichtige bedrijfsprestaties in de verschillende zones; verbetering van de kapitaalstructuur via de terugkoop van 3,5 miljoen InBev- aandelen; een betere aanwending van het geïnvesteerde kapitaal door de uitkoop van minderheidsbelangen in KK (China), de verkoop van minderheidsbelangen in Duitse frisdrank- en Spaanse bieractiviteiten; capaciteitsbeperking in Rusland verlicht door de aankoop van Tinkoff

In het raam van InBev's inspanningen om de informatieverstrekking en de transparantie te verbeteren, bevat dit persbericht, naast de segmentinformatie over het derde kwartaal en de eerste negen maanden, ook pro forma segmentinformatie voor 2004 die de resultaten van AmBev volgens IFRS voor twaalf maanden bevat.

Brussel, 10 november 2005 ­ 2/15

Geconsolideerde resultaten (Tabel 1.)
3Q05 3Q04 3Q04 Interne InBev Interbrew AmBev Groei % Volumes (000 Hls) 59 892 33 536 22 523 6,0% Bier volumes 52 628 32 555 16 260 6,8% Frisdranken volumes 7 264 981 6 263 0,7% Opbrengsten 3 193 2 037 696 8,4% Brutowinst 1 834 1 096 405 11,3% EBITDA (genormaliseerd) 966 533 248 11,7% EBIT (genormaliseerd) 737 343 175 14,1% Toe te kennen winst aan de houders van 325 NVT InBev eigen- vermogeninstrumenten
(genormaliseerd)
Toe te kennen winst aan de houders van 358 NVT InBev eigen-vermogeninstrumenten
Winst per aandeel (genormaliseerd) (euro) 0.53 NVT Winst per aandeel (euro) 0.59 NVT Marges
Brutomarge 57,4% 53,8% 58,2% 149bp EBIT-marge (genormaliseerd) 23,1% 16,8% 25,1% 128bp EBITDA-marge (genormaliseerd) 30,2% 26,2% 35,6% 87bp

Niet geauditeerde geconsolideerde resultaten. Behoudens andersluidende vermelding wordt de financiële en bedrijfsinformatie in dit persbericht verstrekt in euro en volgens IFRS. Vergelijkingen hebben betrekking op de pro forma resultaten van het 3e kwartaal 2004 (3Q04). Teneinde het inzicht in de onderliggende prestaties van InBev te vergemakkelijken, steunen de groeianalyses op interne groeicijfers, waarbij de impact van wisselkoersschommelingen en acquisities of desinvesteringen en transfers tussen de zones werd uitgesloten. Gezien de omvang van de AmBev-transactie in 2004 en zoals reeds ruim bekendgemaakt aan de markt, worden de financiiële en bedrijfsgegevens van AmBev mee opgenomen in de berekening van de interne groei voor 2005. Voor de resultaten na EBIT van 3Q04 is geen herwerking naar IFRS mogelijk voor de AmBev-cijfers. Als gevolg van afrondingen kunnen de totalen in de tabellen en bijlagen afwijken. De prestaties per zone zijn opgenomen in de bijlagen 1 en 2 van dit persbericht.

In een reactie op de 3Q05-resultaten verklaarde John Brock, CEO (Algemeen Directeur) van InBev: "De resultaten van het derde kwartaal en de vooruitgang die we hebben geboekt bij het uitvoeren van onze strategie en bedrijfsinitiatieven zijn bemoedigend. Twaalf maanden na de oprichting van deze nieuwe onderneming zijn we erin geslaagd de nieuwe bedrijfscultuur in te voeren, evenals een nieuw compensatiesysteem voor het senior management. Algemeen blijven we goed gepositioneerd om tegen 2007 onze doelstelling van een EBITDA-marge van 30% op jaarbasis te bereiken."

Brussel, 10 november 2005 ­ 3/15

EVENWICHTIGE VOLUMEGROEI IN DE ZONES

Tabel 2. Volumes (000 hl)
3Q04 Acquis./ Interne Interne 3Q05 proforma Desinvest. groei groei % Noord-Amerika 4 650 -576 89 4 163 +2,2% Latijns-Amerika 22 523 171 1 051 23 744 +4,7% West-Europa 10 035 1 067 42 11 144 +0,4% Centraal- en Oost-Europa 10 382 59 1 276 11 716 +12,3% Azië 7 892 -152 834 8 574 +10,8% Holdingmaatschappijen en 576 -48 23 551 +7,6% globale export

De totale interne volumegroei in 3Q05 tegenover 3Q04 was +6,0% (bier +6,8%; frisdranken +0,7%). Ondanks de moeilijke omstandigheden in Canada en de VS in 3Q05, bedroeg de interne volumegroei van InBev in Noord-Amerika +2,2%. In Brazilië realiseerden we een biervolumegroei van +3.4%, ten opzichte van de moeilijke vergelijkingsbasis van vorig jaar. Ons marktaandeel in bier steeg tot 68,1% tegenover 66,6% in 3Q04. De totale volumegroei van Quinsa (+10,8%), gecombineerd met de hogere volumes in Brazilië en andere HILA landen, leidde tot een totale volumegroei in Latijns-Amerika +4,7% (bier + 4,5%; frisdranken +5,2%).

Onze West-Europese activiteiten presteerden beter en dat leidde tot een interne volumegroei in deze zone met +0,4%. Onze biervolumes in Duitsland kenden een interne groei van +4,3%, terwijl de marktomstandigheden in België en Nederland minder gunstig waren. Ook in het Verenigd Koninkrijk (VK) noteerden we een interne volumegroei, vooral door de betere prestaties van Stella Artois met een volumestijging van +7,6%. De volumegroei van Stella Artois in het VK weerspiegelt de prijzenstrategie in overeenstemming met de waarde, de persoonlijkheid en de positionering van het merk. We werken hard aan alle aspecten van de marketingmix om dit merk een nieuwe impuls te geven.

Sterke volumegroei in Rusland, Oekraïne, Roemenië en Bulgarije, gecombineerd met een beperkte volumedaling in Hongarije, Kroatië en de Tsjechische Republiek leidde tot een interne volumegroei met +12,3% in Centraal- en Oost-Europa. De forse volumegroei in China (+16,7%) woog ruimschoots op tegen de daling met -1,7% in Zuid-Korea, in lijn met de markt, wat de interne volumegroei in Azië op +10,8% bracht.

De aanwezigheid van InBev in aantrekkelijke en sterk groeiende markten blijft: (1) duurzame resultaten verzekeren; (2) een belangrijke bron van diversificatie voor de onderneming; en (3) het pad effenen voor toekomstige groei. In 3Q05 verkocht InBev 74,4% van haar totale volumes in zich ontwikkelende biermarkten; het saldo van 25,6% werd verkocht in ontwikkelde biermarkten. Hoewel InBev gelooft dat ontwikkelende markten aanzienlijke volumemogelijkheden bieden, worden tal van acties ondernomen, zoals het doen groeien van de volumes van onze merken ten koste van de volumes van private merken met kleinere marges, om ook op meer ontwikkelde markten een duurzame en rendabele volumegroei te verzekeren.

Brussel, 10 november 2005 ­ 4/15

ONTWIKKELING VAN DE WERELDWIJDE TOPMERKEN
Tijdens het derde kwartaal van 2005 heeft InBev haar drie wereldwijde topmerken verder ontwikkeld. Beck's® groeide met +10,2% in 3Q05 en met +11,0% over de eerste negen maanden van dit jaar. Brahma® groeide met +14,6% in 3Q05 en met +18,1% over het jaar, vooral dankzij het terugwinnen van marktaandeel in Brazilië en de succesvolle lanceringen in Rusland en Oekraïne. Het volume van Stella Artois® klom met +8,4% in 3Q05 en met +0,4% over het jaar dankzij de betere prestaties in het Verenigd Koninkrijk.

RESULTATENREKENING: STEVIGE OPBRENGSTEN- EN MARGEGROEI Tabel 3. Geconsolideerde resultatenrekening (miljoen euro) 3Q04
Acquis./ Wisselkoers- Interne 3Q05 Interne pro forma Desinvest. effect groei groei
---
Opbrengsten 2 733 24 212 223 3 193 8,4% Kostprijs verkochte -1 232 6 -76 -57 -1 359 -4,8% goederen
Brutowinst 1 501 30 137 166 1 834 11,3% Distributiekosten -296 -9 -25 -34 -364 -11,6% Verkoop- en -436 -8 -23 -31 -498 -7,5% marketingkosten
Administratieve kosten -204 -3 -18 -34 -258 -16,5% Overige -47 56 3 13 24 136,2% bedrijfsopbrengsten/kosten
Bedrijfsresultaat vóór
eenmalige 517 66 73 80 737 14,1% opbrengsten/kosten
Eenmalige -3 opbrengsten/kosten
Netto financiële kosten -120 Aandeel in het resultaat -1 van geassocieerde
ondernemingen
Eenmalige netto financiële 32 kosten
Belastingen -143 Winst 503 Winst toerekenbaar aan -145 minderheidsbelangen
Winst toerekenbaar 358 aan houders van InBev
eigen-
vermogensinstrumenten
Genormaliseerde 781 7 88 89 966 11,7% EBITDA

Opm.: Voor de resultaten na EBIT van 3Q04 is geen herwerking naar IFRS mogelijk voor de AmBev cijfers. De genormaliseerde EBIT en EBITDA zijn de EBIT en EBITDA vóór eenmalige items van respectievelijk 314 en 387 miljoen voor 3Q04 en -3 en -1 miljoen voor 3Q05. De pro forma gegevens voor 3Q04 bevatten de aanpassingen conform IFRS 2 en IAS 19.

Brussel, 10 november 2005 ­ 5/15

Opbrengsten ­ De geconsolideerde opbrengsten bedroegen 3.193 miljoen euro in 3Q05. Intern stegen de opbrengsten van InBev met +8,4% (een stijging van 223 miljoen euro) hoofdzakelijk dankzij:

§ Een combinatie van initiatieven op het gebied van opbrengstenverhoging in verscheidene markten:
o Sterkere prijszetting in Latijns-Amerika, vooral in Brazilië, conform de bedrijfsstrategie om de prijzen stabiel te houden in reële termen o Verbeterde opbrengsten/hl in Centraal- en Oost-Europa, aangevoerd door Rusland, Oekraïne, Bulgarije en Roemenië o Volumegroei van onze 3 wereldwijde topmerken in de VS (leveringen aan eindverbruikers +21,2%)
o Goede verbetering van de mix in Duitsland dankzij de groei van Beck's® (+28,8%) en Hasseröder® (+3,9%) ten koste van de volumes van privé- merken

Door een combinatie van deze en andere factoren bedroegen de opbrengsten per hl 53,3 euro in 3Q05 versus 48,8 euro in 3Q04. Het is belangrijk op te merken dat deze stijging van de opbrengsten per hl werd gerealiseerd ondanks een negatieve verandering van de geografische mix.

Kostprijs verkochte goederen ­ De geconsolideerde kostprijs verkochte goederen bedroeg 1.359 miljoen euro in 3Q05, een interne stijging van 4,8% (plus 57 miljoen euro). De kostprijs verkochte goederen per hl verbeterde intern echter met 1,2%. Ondanks de impact van de snellere groei in landen met lagere opbrengsten en kostprijs verkochte goederen per hectoliter, leidde de stevige opbrengstengroei tot een interne stijging van de brutowinst met +11,3%.
Deze prestatie is het resultaat van verschillende initiatieven, waaronder ons programma voor het optimaliseren van vestigingen, dat zich onder meer concentreert op de verbetering van het energie-, water- en extractverbruik. Het management is ervan overtuigd dat deze en ook toekomstige productiviteitsbevorderende acties, zoals het bevorderen van de aankoopfunctie naar directieniveau (EBM), consistent zijn met de doelstellingen van InBev om de efficiëntie te verbeteren door middel van een strenge financiële en kostendiscipline.

Samengevat kunnen we stellen dat stevige opbrengstengroei en de focus op productiviteit hebben geleid tot een interne stijging van de brutowinst met +11.3%, ondanks de impact van een snellere groei in landen met lagere opbrengsten en lagere kostprijs verkochte goederen per hectoliter.

Bedrijfskosten ­ In 3Q05 bedroegen de totale bedrijfskosten 1.096 miljoen euro, een interne stijging met +9,5% tegenover 3Q04.

De toename van de distributiekosten is het gevolg van de grotere directe distributie in Latijns-Amerika, evenals de hogere gemiddelde verschepingsafstanden in Centraal- en Oost-Europa. De marketinguitgaven stegen in het derde kwartaal in Noord-Amerika, omdat bepaalde uitgaven verschoven naar de tweede helft van 2005, zoals werd meegedeeld in de aankondiging van de resultaten van HY05. De administratieve uitgaven stegen intern met 34 miljoen euro hoofdzakelijk als gevolg van de hogere kosten te wijten aan ontslagvergoedingen, verscheidene projectenkosten, kosten voor op aandelen gebaseerde vergoedingen en bonnussen, alsook enkele reclassificaties van kosten in Centraal- en Oost-Europa.

Brussel, 10 november 2005 ­ 6/15

Andere bedrijfsopbrengsten/-kosten verbeterden met 13 miljoen euro, overwegend dankzij een verbetering met 21 miljoen euro in Latijns-Amerika, dankzij belastingwinsten en de verkoop van een actief, gedeeltelijk gecompenseerd door een afschrijving van 9 miljoen euro in West-Europa voor oude overeenkomsten.
EBITDA ­ De genormaliseerde EBITDA bedroeg 966 miljoen euro en steeg intern met
+11,7% (plus 89 miljoen euro).
§ In Noord-Amerika bedroeg de EBITDA 162 miljoen euro (+14.3% / plus 19 miljoen euro), dankzij de interne opbrengstengroei, de lagere kostprijs verkochte goederen en de permanente controle van de vaste uitgaven § De zone Latijns-Amerika realiseerde een EBITDA van 375 miljoen euro (+20,7% / plus 51 miljoen euro) dankzij de aanzienlijk betere prestatie op het gebied van prijszetting en de hogere andere bedrijfsopbrengsten § In West-Europa bedroeg de EBITDA 242 miljoen euro (+4,4% / plus 9 miljoen euro), een weerspiegeling van de stabiele verkoopvolumes en de goede opbrengstengroei, die de stijging van andere bedrijfskosten ruimschoots compenseerden
§ Centraal- en Oost-Europa genereerde een EBITDA van 119 miljoen euro (+18,9% / plus 19 miljoen euro) dankzij uitstekende volumes en opbrengsten die de hogere bedrijfskosten ruimschoots compenseerden
§ In Azië bedroeg de EBITDA 67 miljoen euro (+17,0% / plus 9 miljoen euro), vooral dankzij uitstekende opbrengstengroei
§ De EBITDA van Global Export & Holding Companies ten bedrage van -1 miljoen euro (-101,6% / min 18 miljoen euro) was hoofdzakelijk het gevolg van de hogere kosten in holdingmaatschappijen
De EBITDA-marge als kerncijfer, steeg in 3Q05 tot 30,2% tegenover 28,6% in 3Q04. Dit weerspiegelt InBev's stevige volume- en opbrengstengroei. Winst - De genormaliseerde winst die kan worden uitgekeerd aan de houders van InBev eigen-vermogensinstrumenten bedroeg in 3Q05 325 miljoen euro (genormaliseerde winst per aandeel 0,53 euro). De gerapporteerde winst onderging ook de invloed van: § Wisselkoerseffecten: positieve impact van 73 miljoen euro op EBIT-niveau § Wijzigingen als gevolg van acquisities/desinvesteringen: positieve impact van 66 miljoen euro op EBIT-niveau, dankzij de acquisities van Spaten en Zhejiang Shiliang.
§ Netto financieringskosten: 120 miljoen euro in 3Q05 als gevolg van hogere rentelasten, de lagere valutawinsten en een negatieve impact van de waardering aan reële waarde van afgeleide producten. De hogere rentelasten zijn het gevolg van de grotere gemiddelde financiële schuld van de onderneming als gevolg van acquisities en beslissingen betreffende de kapitaalstructuur. § Aandeel in het resultaat van geassocieerde deelnemingen: -1 miljoen euro in Q305 § Belastingen: 143 miljoen euro in Q305 en een effectieve belastingvoet van 23%. § Eenmalige netto financieringskosten: 32 miljoen euro in Q305. De netto meerwaarde is afkomstig van de gedeeltelijke verkoop van het minderheidsaandeel van InBev in de Spaanse brouwerij Damm
§ Aan de minderheidsaandeelhouders toe te kennen: 145 miljoen euro in 3Q05 als gevolg van de resultaten in Latijns-Amerika en het grotere minderheidspercentage in Canada.

Brussel, 10 november 2005 ­ 7/15

VOORUITZICHTEN
Ondanks de aanhoudend moeilijke omstandigheden in sommige markten, en gezien InBev's diversificatie en de maatregelen om onze positie in de markt te verbeteren, zijn de bedrijfsprestaties in het derde kwartaal in lijn met ons plan om stevige volume- en EBITDA-prestaties te leveren voor het jaar 2005. InBev ligt nog steeds op koers om de beoogde EBITDA-marge van 30% tegen 2007 te halen.

Gebeurtenissen na periode-einde

InBev kondigde haar plan aan om het aantal arbeidsplaatsen in het wereldwijde hoofdkantoor in Leuven, België, te verminderen. De implementatie van dit plan zou leiden tot een collectief ontslag van maximum 60 medewerkers, op een huidig totaal van ongeveer 400 werknemers. InBev verwacht echter 15 ontslagen te kunnen vermijden door werknemers een nieuwe functie te geven in de nieuwe voorgestelde organisatiestructuur.

InBev kondigde aan dat haar Bulgaarse filiaal de brouwerijactiviteiten in Pleven, één van haar drie Bulgaarse brouwerijen, stopzet vanaf 21 oktober 2005 en de productie naar de twee andere brouwerijen overbrengt.

InBev kondigde aan dat de brouwerij in Zwickau, Duitsland, door het management wordt uitgekocht met ingang van januari 2006.

Derde kwartaal 2005 Agenda

10 november 2005

Conferentiegesprek voor beleggers
14.00 uur (CET) / 8u00 (EST) ­ gedetailleerde informatie over de inschrijving is beschikbaar op www.inbev.com.

Over InBev
InBev is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: INB) met hoofdzetel in Leuven, België. Het bedrijf, waarvan de oorsprong teruggaat tot 1366, is vandaag de grootste brouwer ter wereld in volume. De strategie van InBev bestaat erin haar lokale platformen te versterken door belangrijke posities uit te bouwen in de belangrijkste biermarkten ter wereld. Dit wordt gerealiseerd door interne groei, maximale efficiëntie, gerichte overnames en door de consument op de eerste plaats te zetten. InBev heeft een portfolio van meer dan 200 merken, waaronder Stella Artois®, Brahma®, Beck's®, Skol® - het derde beste verkopende bier wereldwijd - Leffe®, Hoegaarden®, Staropramen® en Bass®. InBev stelt ongeveer 77.000 mensen te werk en heeft activiteiten in meer dan 30 landen in Amerika, Europa en Azië. In 2004 realiseerde InBev opbrengsten van 8,57 miljard (inclusief 4 maanden AmBev). Bezoek voor meer informatie onze website www.InBev.com.

Contactgegevens
Marianne Amssoms Patrick Verelst Corporate Media Relations Director Vice President Investors Relations Tel +32 16 27 67 11 Tel +32 16 27 65 41 marianne.amssoms@inbev.com patrick.verelst@inbev.com

Brussel, 10 november 2005 ­ 8/15

Bijlage 1: Segmentinformatie derde kwartaal
InBev Wereldwijd 3Q04 Acquis./ Wisselkoers- Interne 3Q05 Interne Desinv. effect groei groei % Volumes 56 059 519 0 3 314 59 892 6.0% Opbrengsten 2 733 24 212 223 3 193 8.4% Kostprijs verkochte -1 232 6 -76 -57 -1 359 -4.8% goederen
Brutowinst 1 501 30 137 166 1 834 11.3% Distributiekosten -296 -9 -25 -34 -364 -11.6% Verkoop- en -436 -8 -23 -31 -498 -7.5% marketingkosten
Administratieve kosten -204 -3 -18 -34 -258 -16.5% Overige -47 56 3 13 24 136.2% bedrijfsopbrengsten/
kosten
Genormaliseerde EBIT 517 66 73 80 737 14.1% Genormaliseerde 781 7 88 89 966 11.7% EBITDA
Noord-Amerika
Volumes 4 650 -576 0 89 4 163 2.2% Opbrengsten 514 -52 27 10 499 2.2% Kostprijs verkochte -214 32 -7 6 -183 3.4% goederen
Brutowinst 301 -20 19 16 316 5.8% Distributiekosten -61 0 -5 -4 -70 -6.6% Verkoop- en -85 15 -4 -9 -83 -13.4% marketingkosten
Administratieve kosten -28 0 -2 9 -20 33.3% Overige -10 7 0 2 -1 80.5% bedrijfsopbrengsten/
kosten
Genormaliseerde EBIT 117 2 9 14 142 12.2% Genormaliseerde 145 -11 10 19 162 14.3% EBITDA
Latijns-Amerika
Volumes 22 523 171 0 1 051 23 744 4.7% Opbrengsten 696 12 175 83 966 12.0% Kostprijs verkochte -291 -3 -65 -18 -377 -6.3% goederen
Brutowinst 405 9 110 65 589 16.0% Distributiekosten -75 -1 -19 -15 -110 -20.6% Verkoop- en -75 -4 -17 -5 -100 -6.5% marketingkosten
Administratieve kosten -54 0 -15 -12 -80 -21.9% Overige bedrijfs- -27 15 2 21 11 202.5% opbrengsten/kosten
Genormaliseerde EBIT 175 19 62 54 309 28.0% Genormaliseerde 248 3 73 51 375 20.7% EBITDA

Brussel, 10 november 2005 ­ 9/15

West-Europa 3Q04 Acquisities/ Wisselkoers- Interne 3Q05 Interne desinvesteringen effect groei groei % Volumes 10 035 1 067 0 42 11 144 0.4% Opbrengsten 889 75 -6 34 993 3.8% Kostprijs verkochte -397 -24 4 -18 -435 -4.5% goederen
Brutowinst 493 51 -2 16 558 3.3% Distributiekosten -103 -8 1 0 -110 0.1% Verkoop- en -167 -21 1 -1 -188 -0.6% marketingkosten
Administratieve -65 -3 0 -2 -69 -2.9% kosten
Overige -39 20 0 -8 -27 -36.6% bedrijfsopbrengsten/k
osten
Genormaliseerde 119 39 -1 7 164 4.6% EBIT
Genormaliseerde 210 23 -1 9 242 4.4% EBITDA
Centraal- en Oost-
Europa
Volumes 10 382 59 0 1 276 11 716 12.3% Opbrengsten 388 6 2 71 467 18.4% Kostprijs verkochte -195 -8 -1 -18 -222 -9.0% goederen
Brutowinst 193 -3 1 53 245 28.1% Distributiekosten -40 -1 0 -15 -57 -38.5% Verkoop- en -54 0 -1 -9 -64 -16.2% marketingkosten
Administratieve -15 -1 0 -12 -27 -75.8% kosten
Overige bedrijfs- -19 2 0 -3 -20 -17.4% opbrengsten/kosten
Genormaliseerde 65 -3 0 15 77 23.1% EBIT
Genormaliseerde 104 -4 0 19 119 18.9% EBITDA
Azië
Volumes 7 892 -152 0 834 8 574 10.8% Opbrengsten 205 4 14 19 242 9.0% Kostprijs verkochte -106 -3 -6 -5 -119 -4.2% goederen
Brutowinst 99 1 8 14 122 14.2% Distributiekosten -17 0 -1 0 -18 -0.5% Verkoop- en -40 0 -3 -3 -47 -6.8% marketingkosten
Administratieve -11 0 0 -1 -12 -7.1% kosten
Overige bedrijfs- -10 12 0 -1 1 -41.0% opbrengsten/kosten
Genormaliseerde 22 13 4 9 48 26.8% EBIT
Genormaliseerde 53 1 5 9 67 17.0% EBITDA

Brussel, 10 november 2005 ­ 10/15

Holdingmaatschap 3Q04 Acquisities/ Wisselkoe Interne 3Q05 Interne pijen en globale desinvesteringen rs- effect groei groei % export
Volumes 576 -48 0 23 551 7.6% Opbrengsten 40 -20 0 6 26 29.7% Kostprijs verkochte -30 13 0 -5 -22 -27.5% goederen
Brutowinst 10 -8 0 1 4 44.1% Distributiekosten 0 0 0 1 0 125.6% Verkoop- en -14 3 0 -5 -16 -41.6% marketingkosten
Administratieve kosten -33 0 0 -17 -50 -51.0% Overige 58 0 0 1 59 2.3% bedrijfsopbrengsten/
kosten
Genormaliseerde 20 -4 0 -19 -3 -116.3% EBIT
Genormaliseerde 22 -4 0 -18 -1 -101.6% EBITDA

Brussel, 10 november 2005 ­ 11/15

Bijlage 2: Segmentinformatie over de eerste negen maanden van het jaar 9M04 Acquisities/ Wisselkoers- Interne 9M05 Interne InBev Wereldwijd desinvesteringen effect groei groei % Volumes 153 452 2 182 0 8 446 164 080 5.6% Opbrengsten 7 501 69 305 538 8 412 7.3% Kostprijs verkochte -3 476 -4 -98 -89 -3 666 -2.6% goederen
Brutowinst 4 026 65 207 449 4 746 11.3% Distributiekosten -839 -27 -36 -78 -980 -9.3% Verkoop- en -1 329 -39 -30 -22 -1 420 -1.7% marketingkosten
Administratieve -617 -15 -24 -85 -741 -13.8% kosten
Overige -132 164 5 30 67 98.8% bedrijfsopbrengsten/k
osten
Genormaliseerde 1 109 147 120 296 1 672 23.7% EBIT
Genormaliseerde 1 880 -5 141 313 2 328 17.0% EBITDA
Noord-Amerika
Volumes 12 910 -1 798 0 -72 11 040 -0.6% Opbrengsten 1 393 -152 26 10 1 277 0.8% Kostprijs verkochte -596 92 -3 16 -490 3.2% goederen
Brutowinst 797 -60 23 26 787 3.6% Distributiekosten -180 0 -7 -2 -189 -0.9% Verkoop- en -296 35 -1 20 -242 7.6% marketingkosten
Administratieve -85 0 -2 9 -78 10.5% kosten
Overige -38 19 0 11 -8 59.5% bedrijfsopbrengsten/k
osten
Genormaliseerde 198 -6 13 65 270 33.9% EBIT
Genormaliseerde 281 -35 15 72 332 29.5% EBITDA
Latijns-Amerika
Volumes 65 240 280 0 5 633 71 154 8.6% Opbrengsten 1 951 18 276 354 2 600 18.2% Kostprijs verkochte -824 -7 -100 -85 -1 017 -10.3% goederen
Brutowinst 1 127 11 176 269 1 583 23.9% Distributiekosten -214 -2 -29 -46 -291 -21.5% Verkoop- en -239 -12 -25 7 -269 3.0% marketingkosten
Administratieve -154 -1 -22 -16 -194 -10.6% kosten
Overige bedrijfs- -72 48 4 40 20 171.3% opbrengsten/ kosten
Genormaliseerde 448 44 104 254 849 51.1% EBIT
Genormaliseerde 660 -4 121 254 1 031 38.5% EBITDA

Brussel, 10 november 2005 ­ 12/15

West-Europa 9M04 Acquisities/ Wisselkoer Interne 9M05 Interne desinvesteringen s- effect groei groei % Volumes 28 668 3 226 0 -661 31 233 -2.3% Opbrengsten 2 543 226 -14 -6 2 750 -0.2% Kostprijs verkochte -1 180 -93 9 17 -1 247 1.4% goederen
Brutowinst 1 364 133 -6 11 1 502 0.8% Distributiekosten -292 -24 1 1 -312 0.5% Verkoop- en -501 -65 2 0 -564 0.0% marketingkosten
Administratieve kosten -207 -13 1 -6 -225 -2.7% Overige bedrijfs- -105 57 1 -24 -70 -48.4% opbrengsten/kosten
Genormaliseerde 259 90 -1 -16 331 -4.8% EBIT
Genormaliseerde 532 52 -2 -15 567 -2.6% EBITDA
Centraal- en Oost-
Europa
Volumes 27 214 25 0 2 468 29 707 9.1% Opbrengsten 1 002 4 -10 136 1 132 13.6% Kostprijs verkochte -531 -11 7 -21 -556 -3.9% goederen
Brutowinst 471 -7 -3 116 576 24.9% Distributiekosten -112 -1 2 -31 -142 -27.6% Verkoop- en -151 0 0 -29 -180 -19.2% marketingkosten
Administratieve kosten -53 -2 0 -28 -83 -50.6% Overige -35 6 0 -7 -36 -23.2% bedrijfsopbrengsten/
kosten
Genormaliseerde 119 -5 -1 21 135 18.4% EBIT
Genormaliseerde 231 -9 -2 31 251 13.8% EBITDA
Azië
Volumes 17 783 742 0 968 19 492 5.5% Opbrengsten 498 30 27 28 583 5.5% Kostprijs verkochte -258 -20 -11 -6 -294 -2.2% goederen
Brutowinst 241 9 17 22 289 9.1% Distributiekosten -41 -1 -3 -1 -46 -3.2% Verkoop- en -102 -2 -7 -10 -120 -10.2% marketingkosten
Administratieve kosten -30 0 -1 -6 -37 -20.9% Overige bedrijfs- -30 33 0 -2 1 -79.0% opbrengsten/ kosten
Genormaliseerde 37 40 7 2 87 2.6% EBIT
Genormaliseerde 124 8 9 -2 139 -1.7% EBITDA

Brussel, 10 november 2005 ­ 13/15

Holdingmaatschappije 9M04 Acquisities/ Wisselkoers- Interne 9M05 Interne n en globale export desinvesteringen effect groei groei % Volumes 1 637 -294 0 111 1 454 13.7% Opbrengsten 113 -57 0 15 71 28.7% Kostprijs verkochte -87 36 0 -11 -61 -21.7% goederen
Brutowinst 26 -21 0 4 10 124.4% Distributiekosten -0 0 0 1 0 139.3% Verkoop- en -39 4 0 -10 -45 -27.6% marketingkosten
Administratieve kosten -87 1 0 -37 -124 -43.3% Overige 148 1 0 11 160 7.7% bedrijfsopbrengsten/kost
en
Genormaliseerde EBIT 47 -16 0 -31 1 -100.1% Genormaliseerde 53 -17 0 -28 8 -79.5% EBITDA

Brussel, 10 november 2005 ­ 14/15

Bijlage 3: Pro forma 2004 segmentinformatie
De onderstaande pro forma 2004 segmentgegevens bevatten de AmBev-resultaten volgens IFRS voor twaalf maanden op een " pro forma basis", evenals de aanpassingen voor wijzigingen in IAS 19 en IFRS 2.

InBev Wereldwijd 2004 pro forma Volumes 210 310 Opbrengsten 10 244 Kostprijs verkochte goederen -4 705 Brutowinst 5 540 Distributiekosten -1 137 Verkoop- en marketingkosten -1 754 Administratieve kosten -865 Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -156 Genormaliseerde EBIT 1 628 Genormaliseerde EBITDA 2 676 Noord-Amerika
Volumes 17 011 Opbrengsten 1 852 Kostprijs verkochte goederen -780 Brutowinst 1 072 Distributiekosten -238 Verkoop- en marketingkosten -364 Administratieve kosten -111 Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -53 Genormaliseerde EBIT 305 Genormaliseerde EBITDA 430 Latijns-Amerika
Volumes 95 333 Opbrengsten 2 881 Kostprijs verkochte goederen -1 198 Brutowinst 1 684 Distributiekosten -306 Verkoop- en marketingkosten -329 Administratieve kosten -213 Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -92 Genormaliseerde EBIT 744 Genormaliseerde EBITDA 1 032 West-Europa
Volumes 39 277 Opbrengsten 3 464 Kostprijs verkochte goederen -1 613 Brutowinst 1 850 Distributiekosten -396 Verkoop- en marketingkosten -695 Administratieve kosten -289 Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -131 Genormaliseerde EBIT 340 Genormaliseerde EBITDA 695

Brussel, 10 november 2005 ­ 15/15

Centraal- en Oost-Europa 2004 pro forma Volumes 34 249 Opbrengsten 1 253 Kostprijs verkochte goederen -663 Brutowinst 590 Distributiekosten -143 Verkoop- en marketingkosten -196 Administratieve kosten -81 Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -46 Genormaliseerde EBIT 124 Genormaliseerde EBITDA 269 Azië
Volumes 22 241 Opbrengsten 642 Kostprijs verkochte goederen -333 Brutowinst 308 Distributiekosten -53 Verkoop- en marketingkosten -119 Administratieve kosten -42 Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -49 Genormaliseerde EBIT 46 Genormaliseerde EBITDA 163 Holdingmaatschappijen en globale
export
Volumes 2 198 Opbrengsten 152 Kostprijs verkochte goederen -117 Brutowinst 35 Distributiekosten 0 Verkoop- en marketingkosten -51 Administratieve kosten -129 Overige bedrijfsopbrengsten/kosten 215 Genormaliseerde EBIT 69 Genormaliseerde EBITDA 87


---- --