SyncForce® introduceert platform voor Marketing Resource Management

EINDHOVEN, 20051110 -- SyncForce®, leverancier van ASP-oplossingen in Eindhoven, sluit met haar platform, de SF InformationStore®, aan op de nieuwste ontwikkelingen in marketing resource management (MRM). Dit platform voor MRM stelt marketeers in staat om hun activiteiten te automatiseren. De SF InformationStore® past in de trend om slimmer en efficiënter te werken en om meer te doen met minder financiële middelen. Merken kunnen zo eenduidig en consistent in de markt worden gezet.


Snelheid
Marketeers bij merkeigenaren en fabrikanten staan iedere keer voor een uitdaging: hoe krijg ik de juiste informatie op de juiste plaats, bij de juiste persoon, op het juiste tijdstip en in de juiste vorm?
Een MRM-platform als de SF InformationStore® helpt dit proces te stroomlijnen, te regisseren en te versnellen. Alle relevante informatie wordt ondergebracht in één centrale omgeving. In deze centrale omgeving bevinden zich logo's, huisstijlelementen, geautomatiseerde templates en campagnes. Ook informatie over producten, beelden, logistieke informatie, verpakkingsgegevens en alle bijbehorende documenten liggen hier opgeslagen. Vanuit deze omgeving kan een veelheid van informatie direct vertaald worden naar vele media en vele doelgroepen: interne medewerkers, sales kanaal contacten, consumenten en pers. Eenduidig, consistent en conform de huisstijl wordt een merk in de markt gezet.
Om de marketing integraal te automatiseren is het SF InformationStore® MRM Platform opgebouwd uit de volgende modules: Digital Asset Management, Product Data Management, Content Management, Campaign Management, Channel Management en Database Publishing

Besparen
De SF InformationStore® bevordert de planning en coördinatie tussen afdelingen. Het platform bewijst zijn waarde bij het bedenken van strategieën, definiëren van doelen, meten van resultaten en het toewijzen van budgetten. Tussentijdse rapportages tonen aan waar bijsturing nodig is. De kosten en opbrengsten worden inzichtelijk in kaart gebracht. Doordat veel handmatig werk geautomatiseerd wordt, kunnen marketeers zich weer helemaal op hun vak richten. Al met al biedt het mogelijkheden om tot 15% op de marketingkosten te besparen. Het platform wordt als abonnement geleverd via het ASP-principe. Hierdoor kan het platform met minimale inzet van de IT afdeling snel geïmplementeerd worden.

Over SyncForce®
SyncForce® levert hoogwaardige ASP-platformen en bijbehorende dienstverlening op het gebied van Marketing Resource Management en Business Performance Management. Daarnaast is SyncForce® met SF SurveyWorld marktleider in Nederland op het gebied van online onderzoek. We werken voor een brede groep opdrachtgevers: grote nationale en internationale ondernemingen, middelgrote bedrijven, non-profitorganisaties, overheden en semi-overheidsinstellingen. Op de klantenlijst staan onder meer ABN AMRO, Pepsico, Fluke, Hasbro, ING, NBTC, Hero, KPN, PGGM, Princess Household Appliances en Vogels.