Het resultaat telt
Zojuist is bij Pearson Education Benelux het boek Marktgericht management - strategisch werken aan waarde en winst 4/e van Roger J. Best verschenen. Het boek gaat over marketing-strategie en kenmerkt zich door een strategische en praktijkgerichte aanpak. Nieuw in deze editie is de extra focus op het resultaat en de winstgevend-heid. Daarbij wordt er aandacht gegeven aan de onderdelen die hierop invloed hebben, zoals klantenloyaliteit, prestatiemaatstaven, klant-relatiemanagement en productlijnstrategieën.
Elk hoofdstuk wordt afgesloten met interactieve toepassingsproblemen waardoor het duidelijk te zien is welk effect een bepaalde strategie op de winst zal hebben.
Hoewel het boek geschreven is als studieboek, is het boek door zijn praktijkgerichte benadering ook bijzonder geschikt voor professionals die zich willen ontwikkelen.
De auteur
Roger J. Best is emeritus hoogleraar marketing aan de University of Oregon en directeur en eigenaar van de Marketing Excellence Survey.
De Nederlandse vertaling is bewerkt door Matthieu van den Bosch, docent marketing aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.
Boekinformatie
Titel : Marktgericht management 4/e
Auteur : Roger J. Best
ISBN : 90-430-0999-7
Uitgever : Pearson Education Benelux
Imprint : Prentice Hall
Pagina's : 472
Prijs : ¬ 44.95
Voor meer informatie en het aanvragen van een beoordelingsexemplaar, neem contact op met ondertekende.
Met vriendelijke groet,
Carin Nordberg
Sales & Marketing Coordinator Higher Education
Pearson Education Benelux BV
Concertgebouwplein 25
1071 LM Amsterdam
Netherlands
T. +31 20 575 58 00
F. +31 20 664 53 34
E.
Visit us at