Ingezonden persbericht


Het resultaat telt

Zojuist is bij Pearson Education Benelux het boek Marktgericht management - strategisch werken aan waarde en winst 4/e van Roger J. Best verschenen. Het boek gaat over marketing-strategie en kenmerkt zich door een strategische en praktijkgerichte aanpak. Nieuw in deze editie is de extra focus op het resultaat en de winstgevend-heid. Daarbij wordt er aandacht gegeven aan de onderdelen die hierop invloed hebben, zoals klantenloyaliteit, prestatiemaatstaven, klant-relatiemanagement en productlijnstrategieën.

Elk hoofdstuk wordt afgesloten met interactieve toepassingsproblemen waardoor het duidelijk te zien is welk effect een bepaalde strategie op de winst zal hebben.

Hoewel het boek geschreven is als studieboek, is het boek door zijn praktijkgerichte benadering ook bijzonder geschikt voor professionals die zich willen ontwikkelen.

De auteur

Roger J. Best is emeritus hoogleraar marketing aan de University of Oregon en directeur en eigenaar van de Marketing Excellence Survey.

De Nederlandse vertaling is bewerkt door Matthieu van den Bosch, docent marketing aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.

Boekinformatie

Titel : Marktgericht management 4/e

Auteur : Roger J. Best

ISBN : 90-430-0999-7

Uitgever : Pearson Education Benelux

Imprint : Prentice Hall

Pagina's : 472

Prijs : ¬ 44.95

Voor meer informatie en het aanvragen van een beoordelingsexemplaar, neem contact op met ondertekende.

Met vriendelijke groet,

Carin Nordberg

Sales & Marketing Coordinator Higher Education

Pearson Education Benelux BV

Concertgebouwplein 25

1071 LM Amsterdam

Netherlands

T. +31 20 575 58 00

F. +31 20 664 53 34

E. carin.nordberg@pearson.com

Visit us at www.pearsoneducation.nl / www.pearsoned.co.uk