Gemeente Bronckhorst
---

Informatiebijeenkomst 'Bouwen en slopen, hoe werkt dat in de gemeente Bronckhorst' op 14 november

Veranderde werkwijze na herindeling

Na de herindeling is de manier van werken en omgaan met bouwwet- en regelgeving van de vijf voormalige gemeenten op elkaar afgestemd. Omdat de nieuwe manier van werken op onderdelen anders kan zijn dan aannemers, bouwbedrijven, architecten, maar ook particulieren die zelf verbouwen gewend waren, organiseert de gemeente voor deze doelgroep de informatiebijeenkomst 'Bouwen en slopen, hoe werkt dat in de gemeente Bronckhorst'. De bijeenkomst is op 14 november a.s. om 19.00 uur in het gemeentekantoor.

Tijdens de bijeenkomst krijgen de aanwezigen informatie over de manier waarop vergunningaanvragen worden getoetst en de manier waarop toezicht en handhaving op bouw- en sloopwerkzaamheden plaatsvindt in Bronckhorst. Zij weten daardoor waar ze op moeten letten en wat ze van de gemeente kunnen verwachten tijdens het bouw- en sloopproces. Er wordt niet ingegaan op individuele gevallen.

Wethouder André Baars is voorzitter tijdens de avond. Arne van Hout, hoofd van de afdeling Bouwen en milieu, houdt een korte presentatie over het aanvragen en verlenen van bouw- en sloopvergunningen en over toezicht en handhaving in Bronckhorst. Vervolgens geven de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor bouw- en sloopvergunningverlening en voor toezicht en handhaving voorlichting aan de verschillende tafels.

Aanmelden
Geïnteresseerden die aanwezig willen zijn, kunnen zich aanmelden via: . e-mail naar a.nijkamp@bronckhorst.nl
. telefonisch op nummer (0575) 75 02 99


---
Hengelo Gld, 27 oktober 2005

Voor meer informatie over dit bericht kunt u contact opnemen met Margreet Arends, afdeling communicatie, tel. (0575) 75 04 70.


---- --