Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Amsterdam, 14 november 2005

Nieuw online advertentienetwerk Semilo vandaag van start

Vanochtend is het nieuwe online advertentienetwerk Semilo officieel van start gegaan. Semilo exploiteert advertentieruimte op een groeiend aantal websites. Nu al zien meer dan drie miljoen Nederlandse Internetgebruikers maandelijks de advertenties op het nieuwe netwerk.

Oprichter en Sales Director Marcel Schuyt: 'Op basis van gesprekken met een aantal adverteerders stelden wij vast dat in de online advertentiemarkt ruimte was voor een serieuze exploitant die resultaat voorop zou stellen. Met de introductie van Semilo is gericht adverteren nu binnen het bereik van adverteerders gekomen.'

Onder meer de websites van @Home , Gay.nl , Piet Paulusma , FunnyGames en de woonportals Dimo , vbo en Huislijn maken al deel uit van het netwerk van Semilo. Belangwekkende toevoegingen worden op korte termijn verwacht.

Marcel Schuyt (1969) vervulde tot medio 2005 de functie van Senior Account Manager Advertising bij Tiscali Nederland BV. Daarvoor werkte hij bij Telemedia en XOIP.