Ingezonden persbericht

Event 'Retail en online marketing' 16 november

HARMELEN, 20051017 -- Woensdag 16 november vindt het event 'Retail en online marketing: haal het maximale rendement uit uw online shop' plaats. Dit event wordt georganiseerd door online marketingbureau Onetomarket en communicatiebureau Hansnel Communicatie. Aangezien retailers steeds meer te maken krijgen met een consument die verschuift van de winkel naar de online shop, is integratie van diverse online en offline kanalen actueel en noodzakelijk. Tijdens dit event wordt er ingegaan op de succesfactoren van actiegerichte online marketing. Dit alles wordt met behulp van een aantal voorbeelden aan de orde gesteld.


Fred Eikelenboom, directeur en partner in Hansnel Communicatie, leidt het event in aan de hand van de afwegingen voor de retailer in Multichannel en Online Marketing. Vervolgens neemt Jac van Ommen, directeur van Onetomarket, u mee door de businesscase van Bruna.nl en presenteert hij de resultaten van het onderzoek dat Onetomarket heeft uitgevoerd naar online marketingcampagnes van retailers. Aansluitend is er de mogelijkheid vragen te stellen.

Het event zal plaatsvinden in restaurant de Kloosterhoeve te Harmelen. De inloop is vanaf 15.30 uur, het programma van 16.00 tot 18.00 uur en een borrel met hapjes van 18.30 tot 20.00 uur. Niet-genodigden betalen ¤159,-.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Sarah Portier
026-3521870
www.onetomarket.nl/onetomarketevent2.html

De enquête kunt u als retailer invullen op www.onetomarket.nl/enquete.




Onetomarket