Ingezonden persbericht


|PERSUITNODIGING               
BEZOEK JONES LANG LASALLE OP MAPIC VAN 16-18 NOVEMBER 2005:


. Mogelijkheid tot interviews voor strategisch inzicht in actuele ontwikkelingen op de (Nederlandse) retailmarkt
. Lancering Winkelmarktspecial 2005 van Jones Lang LaSalle Nederland
. Internationale persbriefing op 17 november om 09.45 uur

Amsterdam, 2 november 2005 - Jones Lang LaSalle (NYSE: JLL), international marktleider op het gebied van vastgoed services en vermogensbeheer, is van 16 tot 18 november aanwezig op MAPIC, Palais des Festivals, Cannes in Frankrijk. U bent van harte welkom op standnummer 20.01 op level 01. Retailspecialisten van Jones Lang LaSalle zijn aanwezig om u strategisch inzicht te geven in de meest actuele ontwikkelingen op de Nederlandse en internationale retailmarkt. Zo geeft Don Fiszbajn, Directeur Retail Agency & Investments van Jones Lang LaSalle in Nederland u graag inzicht in de kentering in de winkelvastgoedmarkt die momenteel plaatsvindt waarin voor de aanhurende markt een aanzienlijk sterkere rol is weggelegd dan voor de verhurende markt. Maar ook in de rol die winkelformules van internationale ketens spelen in retail beleggingen. Ook is vanaf 16 november de Winkelmarktspecial 2005 met de titel 'De opmars van grootschalige detailhandel' van Jones Lang LaSalle beschikbaar.

Onder het thema 'Occupier Demand: Retail Warehousing Acitivity Across Europe' vindt op donderdag 17 november 2005 om 09.45 uur een persbriefing plaats. De persbriefing wordt gegeven door Neville Moss, hoofd van de Europese Retail Research afdeling van Jones Lang LaSalle samen met een panel van specialisten van Jones Lang LaSalle op het gebied van Europese retail warehouses. De persbriefing vindt plaats in:

Salon Californie
The Carlton Hotel
58 La Croisette
Cannes.

- vervolg -