Ingezonden persbericht
-- PERSBERICHT --
TELEGRAAF.NL EN EYEBLASTER RICH MEDIA TECHNOLOGY INTRODUCEREN GECOMBINEERDE TARIEFKAART
Amsterdam, 22 november 2005 - Vanaf deze week kunnen adverteerders/ media
bureaus van Telegraaf.nl, rich media campagnes inclusief de serving
technology van Eyeblaster inkopen voor één tarief.
Marcel Udo, sales manager bij Telegraaf vertelt: "deze unieke samenwerking
met Easyconcepts, de Eyeblaster vertegenwoordiger van de Benelux en
Scandinavië, biedt onze adverteerders niet alleen direct een voordeel in
tijd en geld. Ook komen er mogelijkheden beschikbaar zoals de integratie van
o.a. video, data collection, polling, behavioral ads, etc."
Danny M. van der Cingel, business development director Easyconcepts, ziet
dat na eerdere internationale samenwerking tussen Eyeblaster rich media
technology met o.a. MSN, AOL en Yahoo nu ook nationale publishers
samenwerking zoeken met rich media technology leveranciers waardoor
adverteerders niet alleen betere resultaten behalen maar deze ook beter
kunnen managen.
Een voorbeeld van een recente rich media campagne op telegraaf.nl vindt u
op:
http://demo.easyconcepts.nl/huiswaarts/huiswaarts8/demo.html
-- EINDE PERSBERICHT --
Ingezonden persbericht