Ingezonden persbericht


-- PERSBERICHT --

TELEGRAAF.NL EN EYEBLASTER RICH MEDIA TECHNOLOGY INTRODUCEREN GECOMBINEERDE TARIEFKAART

Amsterdam, 22 november 2005 - Vanaf deze week kunnen adverteerders/ media bureaus van Telegraaf.nl, rich media campagnes inclusief de serving technology van Eyeblaster inkopen voor één tarief.

Marcel Udo, sales manager bij Telegraaf vertelt: "deze unieke samenwerking met Easyconcepts, de Eyeblaster vertegenwoordiger van de Benelux en Scandinavië, biedt onze adverteerders niet alleen direct een voordeel in tijd en geld. Ook komen er mogelijkheden beschikbaar zoals de integratie van o.a. video, data collection, polling, behavioral ads, etc."

Danny M. van der Cingel, business development director Easyconcepts, ziet dat na eerdere internationale samenwerking tussen Eyeblaster rich media technology met o.a. MSN, AOL en Yahoo nu ook nationale publishers samenwerking zoeken met rich media technology leveranciers waardoor adverteerders niet alleen betere resultaten behalen maar deze ook beter kunnen managen.

Een voorbeeld van een recente rich media campagne op telegraaf.nl vindt u op:

http://demo.easyconcepts.nl/huiswaarts/huiswaarts8/demo.html

-- EINDE PERSBERICHT --



Ingezonden persbericht