Ingezonden persbericht


PRESSRELEASE

Compukids wordt Datvindikervan! Magazine

Amsterdam, 25 november 2005

Compukids Magazine is overgenomen door uitgeverij The Young Ones en gaat vanaf december 2005 verder als 'Dat vind ik er van! Magazine'. Het blad richt zich op dezelfde doelgroep en behoudt de focus op digitale media, maar inhoudelijk wordt het format compleet omgegooid. Centraal staat mening van de jonge lezers van het magazine; de beginnende internetter.

In het blad komen kinderen in de leeftijd van 7 tot 14 jaar veelvuldig aan het woord over wat ze vinden van bepaalde games, consoles en internetsites. Ook over andere dingen die deze kinderen interesseren zoals films, muziek en mode geven ze hun kritische mening. Het blad straalt fun, dynamiek en power uit.

Online
Het magazine wordt ondersteund door het populaire en gelijknamige online onderzoek op www.datvindikervan.com. Dankzij een platform van meer dan 20 populaire kinderwebsites worden kinderen gemotiveerd hun mening te geven over de meest uiteenlopende onderwerpen. Het bereik van 'Dat vind ik er van! Online' is meer dan 3 miljoen kinderen in de doelgroep.

Durven
In het hele magazine komen de lezers terug met hun foto en hun mening. Kinderen die hun mening durven te geven kunnen zich aanmelden bij de redactie via redactie@datvindikervan.com

Nieuwsgierig?
'Dat vind ik er van! Magazine' is vanaf 1 december verkrijgbaar bij meer dan 5000 verkooppunten in Nederland. Wie nieuwsgierig is kan op www.datvindikervan.com alvast door het magazine bladeren.

JuniorSeniorPressDpt
JonnaHagendoorn
Tel: 020 - 53 53 453 (algemeen)
E-mail: jonna.hagendoorn@jr-sr.com


---- --