KPN NV

|                                                       |Datum                   |
|                                                       |14 december 2005        |
|                                                       |                        |
|KPN begroet 250.000ste BelZakelijk-klant!              |                        |
|                                                       |Nummer                  |
|                                                       |059                     |
|                                                       |                        |
|                                                       |                        |
Het BelZakelijk-pakket van KPN, voor vaste telefonie, is bij het midden- en kleinbedrijf een doorslaand succes. Werd vorig jaar november de mijlpaal van de 100.000ste klant bereikt, nu iets meer dan een jaar later, staat de meter al op 250.000 klanten. Het succes wordt mede veroorzaakt door de extra service van KPN om de klant tweemaal per jaar te adviseren over de meest optimale BelZakelijk-variant op basis van het belgedrag van de klant. Een klant heeft hierdoor altijd de optimale korting. De klant ziet direct op de factuur hoeveel korting hij ontvangt. Kortingen gelden op alle uitgaande gesprekken naar nummers binnen de regio, buiten de regio, van vast naar mobiel en naar internationale nummers. De ervaring leert dat de gemiddelde zakelijke KPN-klant met BelZakelijk één maand per jaar gratis belt. Er zijn tien verschillende beltegoeden bij BelZakelijk variërend van EUR 5 tot EUR 5000. Dus voor elk belgedrag is er een passende variant. Inmiddels profiteert ruim éénderde van de ondernemers in het midden- en kleinbedrijf van BelZakelijk van KPN.


Noot voor de redactie (

KPN NV