Seat hoofdsponsor Oud & Nieuw Damfeest 2005-2006
(12/23/2005)
SEAT heeft zich als hoofdsponsor verbonden aan wat dé party van het
jaar wordt: het Oud & Nieuw Damfeest editie 2005-2006. Op 31 december
verandert de Dam in Amsterdam in een groot partyplein waarbij het
warme en feestelijke SEAT-rood uiteraard een hoofdrol speelt.
Het gratis toegankelijke Oud & Nieuw Damfeest editie 2005-2006 is dé
eindejaarsparty van Nederland. Dit jaar wordt het feest voor de
vierde keer georganiseerd. Door de sponsoring helpt SEAT Amsterdam
zich te plaatsen in de rij van steden als New York, Sydney en Londen,
die al langer bekend staan om hun spectaculaire manier waarop ze het
nieuwe jaar inluiden. Het feest op de Dam staat dit jaar in het teken
van Multicultureel Amsterdam, want in de hoofdstad wonen meer dan 170
verschillende nationaliteiten. De organisator van het feest, IdtV,
verwacht ook dit jaar zoân 25.000 mensen!
Party Time!
Als hoofdsponsor is SEAT in alle opzichten goed zichtbaar op het Oud &
Nieuw Damfeest. De Dam wordt aangekleed in feestelijk SEAT-rood en
versierd met de logoâs. Naast het hoofdpodium van de avond, de
ijsbaan, staan videozuilen waarop SEAT-commercials te zien zijn. Ook
het 20 man (m/v) sterke SEAT promotieteam draagt bij aan de
feestvreugde door het uitdelen van SEAT-ijsmutsen. Het feest begint op
31 december om 21.00 uur. Vanaf dat moment kunnen alle feestgangers
genieten van muziek verzorgd door Radio Veronica DJâs. De feestgangers
wacht een mooi spektakel op het twaalfuursmoment. Om 02.00 uur is het
feest afgelopen.
2006: sportief en vernieuwend
Met de sponsoring van het Oud & Nieuw Damfeest onderstreept SEAT op
een opvallende en spraakmakende wijze het jonge imago. Bovendien maakt
het duidelijk dat ook 2006 weer een sportief én vernieuwend jaar
wordt met onder meer de komst van diverse nieuwe FR- en
Cupra-modellen. Daarover volgt begin 2006 nadere informatie.
AutoRai