Ingezonden persbericht


P e r s b e r i c h t

Euroll en Custom Connect introduceren ADDscreen®, een nieuwe manier van buitenreclame.

Euroll en Custom Connect introduceren 'ADDscreen®', een uitermate innovatieve manier van communiceren . Beide Flevolandse bedrijven hebben ieders vanuit haar eigen expertise invulling gegeven aan 'Addscreen®'. Euroll, gevestigd in Zeewolde, is een toonaangevend bedrijf op het gebied van ontwikkeling, onderhoud en reparatie van beveiligingsrolluiken. Met de ontwikkeling van ADDscreen® geeft Euroll een nieuwe invulling aan beveiliging en winkelpresentatie. ADDscreen® is een nieuw type rolluik waarop door de gebruiker zelf de eigen reclame kan worden gemaakt. Met behulp van projectie kunnen vanuit de binnenkant van het pand reclameboodschappen op dit speciaal ontwikkelde rolluik worden geprojecteerd. Rolluiken dienen vaak op last van de verzekeraar te worden aangeschaft, een investering die voor ondernemers nimmer geld oplevert. De investering die met ADDscreen® gemoeid is kan snel worden terug verdiend door het besparen op reclamekosten of door het verhuren van reclameruimte aan merken of producten. De computerwinkelketen MyCom heeft deze nieuwe vorm van reclame maken ontdekt. In Utrecht is reeds de eerste winkel van MyCom voorzien van een ADDscreen®. Spoedig zullen bestaande en toekomstige winkels worden voorzien van de nieuwe vinding van Euroll. Behalve voor beveiligingsdoeleinden is ADDscreen® uitstekend in te zetten als reclame medium bij bedrijven.

Het Emmeloordse bedrijf Custom Connect ziet vele mogelijkheden om bij winkelbedrijven gevestigd op A-locaties, ADDscreen® optimaal in te zetten. Daarnaast is het een perfect medium om via internet op alle aangesloten ADDscreens gelijktijdig teksten, reclame, afbeeldingen of zelfs bewegende beelden toe te voegen of te wijzigen, hiervoor is een speciaal content ontworpen door ICTMS uit Zeewolde.

Met behulp van ADDscreen® zullen reclamecampagnes op zichtlocaties absoluut de nodige aandacht krijgen. "Better Seen With ADDscreen".