Ingezonden persbericht


Persbericht

TeleCom Update versterkt met Commercieel Manager

Almere, 3 januari 2006 HearMeNow Publishing heeft een Commercieel Manager aangenomen, die per heden het team TeleCom Update versterkt. Marc Jongbloed treedt in dienst bij HearMeNow Publishing om de sales-organisatie rond het managementblad in IT & TeleCom voor alle communicatiekanalen uit te bouwen, zakelijke relaties aan te gaan en te onderhouden én adverteerders met TeleCom Update te helpen bij het behalen van hun marketingdoelstellingen.

Commercieel Manager Marc Jongbloed

Jongbloed (40) boogt op een schat van commerciële ervaring. In zijn voorlaatste betrekking was hij bij Media Sales Support verantwoordelijk voor de commerciële exploitatie van onder andere Bond . Daarvoor was hij in 2004 Project Manager bij Revue Arts Uitgevers, was hij van 2000 tot 2003 eigenaar van Topmedia (X-Pat Journal, The Holland Handbook, Geokunst, Talkies, KEK Magazine), Account Manager van 1998 tot 2000 bij Wunnink Media (OndernemersZaken), Account Manager van 1996 tot 1998 bij Hollandse Pers Unie (IQ, IQ Campus, Effect, SUM), Account Manager van 1995 tot 1996 bij Audax Media (Aktueel, Weekend, HP/De Tijd, AvantGarde) en Account Manager van 1993 tot 1995 bij Buro Jet (Arts&Auto, Santé, Vastgoed Magazine, ING Bankblad, Preludium, Autovisie Jaarboek, Opel Magazine en reisgidsen van Neckerman, Hotelplan, NBBS en Holland International).

Ramses Jedeloo, Uitgever van TeleCom Update: Het managementblad in TeleCom & IT, dat het levenslicht zag in 2004, gaat met Marc Jongbloed dit jaar een nieuwe fase in. Hij is de man die met zijn ervaring en expertise TeleCom Update naar een nog hoger niveau kan tillen.