Ingezonden persbericht
Persbericht
TeleCom Update versterkt met Commercieel Manager
Almere, 3 januari 2006 HearMeNow Publishing heeft een Commercieel Manager
aangenomen, die per heden het team TeleCom Update versterkt. Marc Jongbloed
treedt in dienst bij HearMeNow Publishing om de sales-organisatie rond het
managementblad in IT & TeleCom voor alle communicatiekanalen uit te bouwen,
zakelijke relaties aan te gaan en te onderhouden én adverteerders met
TeleCom Update te helpen bij het behalen van hun marketingdoelstellingen.
Commercieel Manager Marc Jongbloed
Jongbloed (40) boogt op een schat van commerciële ervaring. In zijn
voorlaatste betrekking was hij bij Media Sales Support verantwoordelijk
voor de commerciële exploitatie van onder andere Bond . Daarvoor was hij in
2004 Project Manager bij Revue Arts Uitgevers, was hij van 2000 tot 2003
eigenaar van Topmedia (X-Pat Journal, The Holland Handbook, Geokunst,
Talkies, KEK Magazine), Account Manager van 1998 tot 2000 bij Wunnink Media
(OndernemersZaken), Account Manager van 1996 tot 1998 bij Hollandse Pers
Unie (IQ, IQ Campus, Effect, SUM), Account Manager van 1995 tot 1996 bij
Audax Media (Aktueel, Weekend, HP/De Tijd, AvantGarde) en Account Manager
van 1993 tot 1995 bij Buro Jet (Arts&Auto, Santé, Vastgoed Magazine, ING
Bankblad, Preludium, Autovisie Jaarboek, Opel Magazine en reisgidsen van
Neckerman, Hotelplan, NBBS en Holland International).
Ramses Jedeloo, Uitgever van TeleCom Update: Het managementblad in TeleCom
& IT, dat het levenslicht zag in 2004, gaat met Marc Jongbloed dit jaar een
nieuwe fase in. Hij is de man die met zijn ervaring en expertise TeleCom
Update naar een nog hoger niveau kan tillen.