Ingezonden persbericht

Nederlandse ondernemer vernieuwt het advertentie concept

Adverteren met pixels, tekst en video

DORDRECHT, 20060103 -- In navolging van de Britse student Alex Tew, die recent miljonair is geworden met zijn nieuwe advertentiesite met pixels, is in Nederland het concept van advertentieruimte per pixel verder ontwikkeld.


Zoals we vaak bij een nieuw idee of technologie zien, wordt een oorspronkelijk idee snel verder uitgebouwd door entrepeneurs. Dit is ook hier het geval. De website www.holland-ads.nl vernieuwt het revolutionaire en commercieel nieuwe concept van webvertising per pixels.

[naam op verzoek betrokkene verwijderd] biedt pixels advertentieruimte per land aan, zodat de Nederlandse adverteerders met hun pixels - naast internationale bekendheid - geconcentreerd bij elkaar juist voor de lokale markt meer zichtbaar worden. Verder kunnen er op zijn site ook lopende teksten, logo's en korte video's geplaatst worden.

Ieder blokje van 100 pixels kost slechts 10 dollar (euro 8,44). Er zijn reeds 8.600 van de 1 miljoen pixels ingevuld.

De creatieve ondernemer heeft vergelijkbare websites voor nog zes andere landen geopend:
www.belgie-ads.be, www.china-pixelads.com, www.india-pixelads.com, www.ireland-ads.com, www.newzealand-ads.com en www.singapore-pixelads.com.



Ingezonden persbericht