Farm frites international b.v.

Farm Frites promoot Letterpret via internetspel
Voor retailers zijn de Letterpret Alfabet Games beschikbaar

Farm Frites introduceert ter promotie van haar diepvriesproduct Letterpret een computerspel: de Letterpret Alfabet Games. Dit spel sluit aan op het speelse karakter van Letterpret . De Letterpret Alfabet Games bestaan uit 26 spelletjes die beginnen met een letter uit het alfabet.
Op 1 januari 2006 starten de Letterpret Alfabet Games op de website van Nickelodeon, www.nickelodeon.nl met het spel 'Aardappelplons'. Daarna kunnen kinderen om de drie weken een nieuw spel spelen waarbij iedere keer een andere letter uit het alfabet centraal staat, zoals Cool Sjoel en Quiz kikker. Vanaf eind januari staan de eerder gelanceerde games ook op de website van Farm Frites, www.Farmfrites.nl.

Ton Christiaanse (Algemeen directeur Farm Frites International B.V.): ' Met Letterpret heeft Farm Frites zich geprofileerd als de innoverende speler in de markt van aardappelproducten. De Letterpret Alfabet Games sluiten dan ook nauw aan op dit vernieuwende karakter. Daarnaast bevestigen de games het speelse karakter van Letterpret . Door de online campagne zal Letterpret onderdeel uitmaken van de belevingswereld van haar doelgroep. Als gevolg hiervan wordt de naamsbekendheid van Letterpret verhoogd wat zal leiden tot een grotere vraag naar dit diepvriesproduct. Voor Farm Frites zijn retailers zeer belangrijke partners. Het is dan ook niet meer dan logisch dat we de Letterpret Alfabet Games ook juist voor hen beschikbaar maken' .

Retailers kunnen participeren aan de Letterpret Alfabet Games door één of meerdere spelletjes op hun eigen website te plaatsen. De mogelijkheid bestaat om het eigen logo toe te voegen aan de look & feel van het spel. De spelletjes zullen extra traffic generen naar de website van de retailer. Nadat de retailer contact heeft opgenomen met Farm Frites, wordt het spel eenvoudig beschikbaar gesteld.

Voor meer informatie (