Waterschap Zuiderzeeland

06-01
Lelystad, 4 januari 2006

Waterschap Zuiderzeeland start werving leden Klantenpanel

Waterschap Zuiderzeeland is op zoek inwoners uit het beheersgebied die in een nieuw te vormen Klantenpanel mee willen praten over het waterbeheer in Flevoland. Leden van het Klantenpanel kunnen advies geven over het beleid van Waterschap Zuiderzeeland en de manier waarop Zuiderzeeland haar klanten benadert en behandelt.

Ook voor Waterschap Zuiderzeeland wordt het steeds belangrijker om goed te luisteren naar de inwoners van het gebied. Wat vinden ze van ons? Zijn de folders wel te lezen? Hoe wordt de service ervaren? Om antwoord op deze vragen te krijgen, wordt het Klantenpanel ingesteld. Het Klantenpanel stelt Waterschap Zuiderzeeland directer in contact met haar inwoners waardoor zij haar werkzaamheden beter kan laten aansluiten op de verwachtingen van die inwoners.

Zittingsperiode
De zittingsduur is 4 jaar. De deelnemers kunnen niet langer dan die periode lid zijn van het panel. Voor het eerste panel geldt dat na 2 jaar de helft wordt vervangen om op die manier de continuďteit te waarborgen.

Samenstelling

Het Klantenpanel bestaat uit maximaal 16 personen die tezamen een goede afspiegeling van het gebied vormen. Het is echter niet de bedoeling dat mensen plaatsnemen als vertegenwoordiger van een politieke, maatschappelijke, zakelijke of milieugroepering.

Bijeenkomsten

Per jaar komt het Klantenpanel 4 keer bij elkaar (ÂŽs avonds) in het Waterschapshuis in Lelystad. Daarnaast wordt jaarlijks een excursie in het gebied gemaakt. De leden ontvangen per bijeenkomst een vergoeding van E150,- inclusief reiskosten.

Aanmelden?

Als u belangstelling heeft om deel te nemen aan het Klantenpanel kunt u een brief met uw motivering en cv sturen naar

Waterschap Zuiderzeeland
Afdeling Communicatie
Postbus 229
8200 AE Lelystad

De mensen die worden geselecteerd worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.