Time : 1:13:34 PM
Date : Tuesday, January 03, 2006
Sender Name: SpeechLess - 'Adsikidee!

De Klanten Wegjaag Club België viert haar 2de verjaardag

Op 5 januari 2006 blaast de grootste professionele organisatie van België 2 kaarsjes uit.
Als de meer dan 4.055.000 leden daarbij mogen helpen kan dat geen probleem zijn.

Ondertussen hebt u natuurlijk reeds 2 maal de wenkbrauwen gefronst, een eerste keer bij het lezen van de naam 'Klanten Wegjaag Club' en daarna bij het enorme aantal leden. U verdient dus iets meer uitleg.

Laat het eerst en vooral duidelijk zijn, de Klanten Wegjaag Club is een project om de algemene klantvriendelijkheid te bevorderen.

Als het van nationaal voorzitter Harry van Hest afhangt, verliest hij liefst zo snel mogelijk, zo veel mogelijk leden.(hoewel hij dat nooit openlijk zal toegeven uiteraard ...).

Om de essentie van het verhaal beter te begrijpen stel ik voor om samen even in de spiegel te kijken, die tijdens de luchtige maar zeer confronterende seminars van de Klanten Wegjaag Club wordt voorgehouden.

Tot nader order is iedere werkende Belg lid van de Klanten Wegjaag Club! Hierbij wordt uitgegaan van het feit dat eigenlijk niemand zijn klanten optimaal 'soigneert'.
Vergeet hierbij niet dat er ook een leverancier-klant relatie bestaat bij een patiënt in een ziekenhuis, tussen een magazijnier en bijv. een verkoopsafdeling, etc.. Dus iedereen heeft altijd wel ergens een 'klant' die hij kan wegjagen.
En dat doen wij dan ook ijverig!

Als een bezield kruisvaarder geeft Harry van Hest dan ook seminar na seminar waarin hij al de voorbeelden van klantONvriendelijkheid extreem uitvergroot en ophemelt.
Op zo'n manier dat nergens het typisch betuttelende vingertje te bemerken valt (want dat werkt toch niet meer als het over omgaan met klanten gaat) maar wel dat iedereen, vanuit het spiegelbeeld, een duidelijke boodschap meekrijgt.

Een boodschap waar men niet omheen kan!
Daarom bestaan er naast het seminar ook allerhande extra 'tools'. Er is een website www.klantenwegjagen.be (zie ook
www.speakerssociety.be), er is het 'Handboek Klanten Wegjagen', er bestaat een hele merchandising etc....

Als er wordt teruggekeken naar de voorbije 2 jaar dan is er nog heel wat werk aan de winkel! Momenteel zijn er nog maar bedroevend weinig 'ex-leden'. Aan 'ere-leden' daarentegen geen gebrek ...!!! Maar voorzitter Harry blijft moedig vechten tegen de bierkaai. Hierbij wil hij in zijn Klanten Wegjaag Club enkel de echte 'fundamentalisten' vertrekkend allicht van de idee "if you can't beat them join them".
Wilt u alvast - volledig vrijblijvend - de '10 tips om klanten weg te jagen', stuur dan een mailtje naar harry@speakerssociety.be.

Voor meer info:
Harry van Hest
harry@speakerssociety.be
0475-27.43.79

URL: http://www.speakerssociety.be/page?&orl=178&ssn=&l